Auteur Topic: Neusbreuk na kopstoot wielertoerist  (gelezen 1579 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Neusbreuk na kopstoot wielertoerist
« Gepost op: vrijdag 26 april 2013 - 20:41:40 »
Citaat van: GVA
Neusbreuk na kopstoot wielertoerist

Katia Smets (41) uit Zoersel heeft een gebroken neus en afgebroken tanden als gevolg van verkeersagressie.

http://www.gva.be/regio-antwerpen-noord/zandhoven/neusbreuk-na-kopstoot-wielertoerist.aspx
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline KV

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 1.441
Re: Neusbreuk na kopstoot wielertoerist
« Reactie #1 Gepost op: vrijdag 26 april 2013 - 22:01:23 »
crapuul de luxe ...
en het lijkt er op dat het crapuul sneller kweekt dan de konijnen, het wordt met de dag erger

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Neusbreuk na kopstoot wielertoerist
« Reactie #2 Gepost op: zaterdag 27 april 2013 - 17:09:56 »
Inderdaad.

Het wielerterrorisme beperkt zich niet tot het niet naleven van de wegcode en het opleveren van zeer veel hinder en gevaar voor andere weggebruikers. Het gaat tevens gepaard met een mate van agressie die toch wel van heel veel criminele energie getuigt. Het is al lang geen sport meer voor ook maar enigszins beschaafde lieden.

Voor mij blijft de vraag wat uitgerekend in deze activiteit mensen bezielt om kost wat kost tot de elite van het crapuul te willen behoren.

En natuurlijk ook waarom er niets tegen gedaan wordt. O ja, agressie tegen flikken zou en moest zo nodig zwaarder bestraft worden. Wielerterrorisme evenwel niet.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: Neusbreuk na kopstoot wielertoerist
« Reactie #3 Gepost op: zaterdag 27 april 2013 - 17:48:30 »
Door zware inspanningen maakt het lichaam testosteron aan, nodig om het achteraf te herstellen.
Denk dus dat die terroristen gewoon teveel testosteron hebben.
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline bibi585

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 3.636
  • Geslacht: Man
Re: Neusbreuk na kopstoot wielertoerist
« Reactie #4 Gepost op: woensdag 01 mei 2013 - 11:21:08 »
Daarnet hier bijna een verschot opgedaan.
Een voor mij totaal onbekende wielertoerist die "goeiendag" zij tegen mij toen die met de fiets langsreed.
Ik wist niet waar ik het had. ???
Ik ben voor het ogenblik dan ook niet in België. 8)

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: Neusbreuk na kopstoot wielertoerist
« Reactie #5 Gepost op: woensdag 01 mei 2013 - 11:25:29 »
Flauwe plezante. ;)

Was van de week nog aan het denken, zijn de meeste van die wielerterroristen niet van hun vrouw af en reageren ze hun frustratie af op hun fiets?
Ja want is toch al langer geweten dat fietsen niet goed is om te presteren...
Het zijn er dus met een klein pietje vandaar hun grote bek. ;D
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Neusbreuk na kopstoot wielertoerist
« Reactie #6 Gepost op: woensdag 01 mei 2013 - 16:32:59 »
Ja maar bibi585 is hier bij ons in het Berchtesgadener Land, en het is hier volstrekt niet ongebruikelijk dat de mensen van hier ook vreemden begroeten.

Niet dus zoals in België, waar iemand je aankijkt, je hem begroet, en hij dan zijn hoofd wegdraait.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."