Auteur Topic: Gewichtsbeperking op wegen meer en meer genegeerd  (gelezen 1205 keer)

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Gewichtsbeperking op wegen meer en meer genegeerd
« Gepost op: zondag 19 mei 2013 - 21:33:21 »
Citaat van: GVA
Gewichtsbeperking op wegen meer en meer genegeerd

Het aantal geregistreerde inbreuken op het maximaal toegelaten gewicht van voertuigen op wegen is in de periode 2008-2011 verdubbeld in België (van 2.773 tot 6.038).

http://www.gva.be/nieuws/binnenland/aid1388540/gewichtsbeperking-op-wegen-meer-en-meer-genegeerd.aspx
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jo

• Meer dan expert
Re: Gewichtsbeperking op wegen meer en meer genegeerd
« Reactie #1 Gepost op: zondag 19 mei 2013 - 21:46:41 »
Hoe zou het toch komen?
Misschien moeten ze gewoon overal een verbod op +3.5T zetten, zoveel meer bordjes zijn dat niet. :-X
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline KV

• Meer dan expert
« Reactie #2 Gepost op: zondag 19 mei 2013 - 23:06:58 »
of gewoon ook met zones werken zoals de zone 70 en 50  :-X

Weer een mooi staaltje van het platdrukken van de gauss-klok, daar zijn ze hier al jaren mee bezig

Offline bert.covens

• Meer dan expert
  • May we ? Mais oui !
« Reactie #3 Gepost op: maandag 20 mei 2013 - 08:24:53 »
Hoe zou het toch komen?
Misschien moeten ze gewoon overal een verbod op +3.5T zetten, zoveel meer bordjes zijn dat niet. :-X

Idd, die bedenking had ik mij ook al gemaakt.  Maar neen, als 't niet aan de chauffeur ligt, ligt 't wel aan de GPS.  Straks mogen zendingen uitsluitend nog met postduiven gebeuren.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline bibi585

• Meer dan expert
« Reactie #4 Gepost op: dinsdag 21 mei 2013 - 15:47:37 »
Die borden mogen eigenlijk allemaal weg.
Enkel aan iedere grensovergang richting België ene plaatsen.
Zou een grote besparing zijn voor iedereen, vooral in tijd dan want dan moet de chauffeur niet meer er voor zorgen dat ze snel iets vinden om terug in de file te kunnen gaan staan en moeten ze zo lang niet meer zoeken om een boete te kunnen geven.