Auteur Topic: Man riskeert 30 jaar cel voor zware overtredingen  (gelezen 788 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Man riskeert 30 jaar cel voor zware overtredingen
« Gepost op: dinsdag 04 juni 2013 - 23:57:30 »
Citaat van: GVA
Man riskeert 30 jaar cel voor zware overtredingen

"Ik vraag toepassing van de wet en opsluiting tot juni 2042". Die eis formuleerde procureur Jageneau tegen de 41-jarige Deurnenaar en oud-voetballer Moujahid Zahir, die een waslijst van overtredingen had verzameld. [...]

http://www.gva.be/regio-antwerpen-stad/deurne/man-riskeert-30-jaar-cel-voor-zware-overtredingen.aspx
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Man riskeert 30 jaar cel voor zware overtredingen
« Reactie #1 Gepost op: woensdag 05 juni 2013 - 08:56:47 »
Soek te vaudt .....

Hij verzuimde een reproductie van zijn kenteken voor zijn garagepoort aan te brengen, en mag er daardoor eigenlijk zélf geeneens parkeren....   :D
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Man riskeert 30 jaar cel voor zware overtredingen
« Reactie #2 Gepost op: woensdag 05 juni 2013 - 09:07:13 »
Whoops, m'n vorige reactie staat in het verkeerde topic.   Sorry!
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone