Auteur Topic: verboden voor vrachtwagens  (gelezen 1914 keer)

Offline bert.covens

• Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
verboden voor vrachtwagens
« Gepost op: woensdag 19 juni 2013 - 07:01:38 »
Zou er nu écht ene dat geprobeerd hebben ?    :D

Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
Re: verboden voor vrachtwagens
« Reactie #1 Gepost op: woensdag 19 juni 2013 - 16:01:19 »
Er zijn nu eenmaal mensen die ergens inrijden waar je het niet verwacht. Kijk maar hier.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

• Meer dan expert
  • May we ? Mais oui !
« Reactie #2 Gepost op: woensdag 19 juni 2013 - 20:36:24 »
Net vandaag in de papieren versie een gelijkaardig voorval.  Een flik, in z'n vrije tijd met zijn eigen auto en stuk een z'n voeten die in Torhout een living binnenreed ....
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
« Reactie #3 Gepost op: woensdag 19 juni 2013 - 21:51:46 »
Net vandaag in de papieren versie een gelijkaardig voorval.  Een flik, in z'n vrije tijd met zijn eigen auto en stuk een z'n voeten die in Torhout een living binnenreed ....

Een flik, en dan nog alcohol, dat is inderdaad een bijzonder gevaarlijke combinatie.

"Gij moet precies niet zat zijn om te zeveren" zei eens een rechter tegen een flik.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

• Meer dan expert
  • May we ? Mais oui !
« Reactie #4 Gepost op: vrijdag 21 juni 2013 - 22:23:00 »
In de beruchte draad, vind je nu beelden van dat ongeval met die zatte flik, die z'n auto efkes in een living euh parkeerde ....