Totnogtoe geen slachtoffers gemaakt.
Suggereer je nu dat men maar moet wachten tot hij eerst een slachtoffer maakt, ipv duizenden onschuldige weggebruikers te beschermen tegen zijn levensgevaarlijke capriolen?
Ik weet het niet. Ik weet niet wat voor verkeersovertredingen het waren. Maar als het zoals bij menig ander autobestuurder voornamelijk inbreuken zijn op de maximum snelheidslimiet, dan uh... Sja...
Van wat ik verneem waren het overigens overtredingen op overtredingen op overtredingen... Dus bv een parkeerverbod hier negeren, een volle lijn daar, dan nog een paar snelheidsboetes niet betalen, daaruit een rijverbod krijgen, dat rijverbod negeren met nog wat meer snelheidsovertredingen en parkeerverboden, ... Bon, netto nog altijd geen slachtoffers, en buiten dat rijverbod ook nog eens dingen die schering en inslag zijn maar waar iedereen netjes ofwel niet gepakt wordt ofwel zijn 50€ betaalt.
Je moet consequent zijn en ook je eigen inbreuken onder ogen durven zien. Waarom verdient die man nu 5 jaar cel, terwijl als jij op de E17 rijdt 160 een perfect acceptabele snelheid zou zijn?