Auteur Topic: Vier op tien Belgische chauffeurs rijdt met slechte banden  (gelezen 1506 keer)

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Vier op tien Belgische chauffeurs rijdt met slechte banden
« Gepost op: donderdag 27 juni 2013 - 15:28:28 »
Citaat van: GVA
Vier op tien Belgische chauffeurs rijdt met slechte banden

De staat van de autobanden verbetert niet in België. [...]

http://www.gva.be/nieuws/binnenland/aid1410494/vier-op-tien-belgische-chauffeurs-rijdt-met-slechte-banden.aspx

Vier op tien... het maakt weer maar eens duidelijk hoe weinig de Belgen om de veiligheid geven... onverbeterlijk.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jo

• Meer dan expert
Re: Vier op tien Belgische chauffeurs rijdt met slechte banden
« Reactie #1 Gepost op: donderdag 27 juni 2013 - 19:01:21 »
Eind augustus dank ik de Alfa af, weinig kans dat ik een koper voor die 17 jarige bak ga vinden dus zal het sloop worden maar 2 weken geleden toch nog paar voorbandjes gelegd (Roadstone premiere).
Andere banden gingen onder de 3 mm en daar trek ik de grens.
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Vier op tien Belgische chauffeurs rijdt met slechte banden
« Reactie #2 Gepost op: vrijdag 28 juni 2013 - 01:37:42 »
Eind augustus dank ik de Alfa af, weinig kans dat ik een koper voor die 17 jarige bak ga vinden

Huh? Kijk eens op www.autoscout.de. Daar staan momenteel 66 Alfa's van 1996, van 500 tot 6.000 Euro.

Zet hem er gratis bij, en een half uur later belt er een Bosniër om te vragen wanneer hij hem kan komen opladen.  ;D

Citaat
maar 2 weken geleden toch nog paar voorbandjes gelegd (Roadstone premiere).
Andere banden gingen onder de 3 mm en daar trek ik de grens.

Proficiat, Jo! Weinigen zouden je nadoen.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."