Je moet consequent zijn en ook je eigen inbreuken onder ogen durven zien. Waarom verdient die man nu 5 jaar cel, terwijl als jij op de E17 rijdt 160 een perfect acceptabele snelheid zou zijn?
Omdat tegen dat soort krapul geen ander kruid gewassen is. Met iemand die een bedrag van ruim 40.000 euro bijeensprokkelt, hebben we 't dus heus niet over iemand die 's godbetert zich ene keer heeft laten vangen. Neen, dan gaat het om een onverbeterlijke gek. Nogmaals: vertel me anders eens hoe jij denkt de maatschappij, en duizenden onschuldige weggebruikers te beschermen ? Hem een verval opleggen, helpt toch niet, want rijden doet hij toch. En levensgevaarlijke toeren uithalen doet hij dan en passant ook. En als je niet weet welke overtredingen hij zoal beging, lees het artikel eens. Oa verkeerslichten negeren. Goed bezig, dan.
Enneh, als hij 's ocharme ne keer 160 zou gereden hebben op de E17, dan had hij nu ook geen 5 jaar in den bak gevlogen. Dus wat je schrijft, is zowat het grootste non-argument dat ik ooit gelezen heb.
En ja ik ben consequent. Ik zal nooit een dermate hoog boetebedrag bijeen krijgen. Zelfs niet als je alle keren mee zou rekenen dat ik 's wat sneller dan 120 rij zonder geflitst te worden. En ik kan je wel verzekeren: 160 was er bij mij in Belziek nog nooit bij. Verkeerslichten negeren, evenmin (en before someone starts: ook niet in het buitenland).