Auteur Topic: betalend parkeren met de moto?  (gelezen 2197 keer)

Offline diskeletlietje

• Starter
  • *
betalend parkeren met de moto?
« Gepost op: vrijdag 02 maart 2007 - 01:43:03 »
hoe zit dat nu
???
ik moet betalen dat weet ik, maar ik moet ook het tiketje op een zichtbare plaats bij het voertuig leggen
Maar ik weet begot niet hoe ik dit moet doen
het tiket kopen en op zak steken en moest ik een boete hebben met het tiket als bewijs van betaling naar de politie gaan geld niet.
ik zie niet in hoe ik het op mijn moto kan bevestigen zonder dat ik de kans loop dat het er af vliegt door de wind of door een automobilist die naast mij parkeerd en een tiket nodig heeft
wat moet ik doen om in regel te zijn?

Offline Bertje

• Gevorderde
  • Geslacht: Man
Re: betalend parkeren met de moto?
« Reactie #1 Gepost op: vrijdag 02 maart 2007 - 21:08:49 »
Een parkeerplaats zoeken die niet in een betalende zone ligt.

Ik rij zelf met de motor, maar het is nog niet voorgevallen dat ik gebruik moest maken van een betalende parkeerzone. Ik denk dat ik gewoon een ticketje zou kopen en het bijhouden om eventueel achteraf als betalingsbewijs te laten dienen.

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: betalend parkeren met de moto?
« Reactie #2 Gepost op: dinsdag 06 maart 2007 - 11:21:50 »
Er zijn motorrijders die het ticket in een leeg CD-doosje stoppen. In dat doosje hebben ze een gaatje geboord, waardoor ze het met een kettinkje en een hangslotje aan het stuur kunnen hangen.

Een stevige beveiliging tegen diefstal is dit natuurlijk niet, maar het ontraadt wel de meeste ticketdieven.

Op alsmaar meer dergelijke plaatsen kun je nu ook met de GSM betalen. Dan heb je geen ticket nodig. Er wordt aan de hand van de kentekenplaat gecontroleerd of je betaald hebt.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."