Auteur Topic: et pour les flamands la meme chose... of toch niet?  (gelezen 2068 keer)

Offline os2lover

• Expert
  • Geslacht: Man
    • BASM
et pour les flamands la meme chose... of toch niet?
« Gepost op: donderdag 15 augustus 2013 - 23:11:37 »

;D
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
Re: et pour les flamands la meme chose... of toch niet?
« Reactie #1 Gepost op: vrijdag 16 augustus 2013 - 17:36:25 »
Het is gewoon de traditiegetrouwe benadeling van de Vlaamstalige meerderheid tegenover de Franstalige minderheid in België. En klacht indienen bij het Centrum voor Gelijkheid van Kansen en Racismebestrijding helpt daarbij niet.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline Michel

• Meer dan expert
« Reactie #2 Gepost op: vrijdag 16 augustus 2013 - 20:28:06 »
Vlamingen zijn gevoeliger voor bepaalde filedruk of "sterke hinder" daarom op zekerheid gespeeld en 1,5 uurtje meer voor hun.  :D

Of heeft passage difficile een andere definitie en daarom dat 1.5 uur verschil ?  ;D
« Laatst bewerkt op: vrijdag 16 augustus 2013 - 20:30:44 door Michel »
Geen land ter wereld is rijk genoeg om zich de weelde van slechte wegen te kunnen veroorloven
© Koning Willem I

Offline bert.covens

• Meer dan expert
  • May we ? Mais oui !
« Reactie #3 Gepost op: zondag 18 augustus 2013 - 14:41:38 »
Mischien is "passage difficile" = "moeilijke doorgang" en dus niet helemaal hetzelfde als "sterke hinder", of zie ik dat verkeerd ?
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
« Reactie #4 Gepost op: zondag 18 augustus 2013 - 17:10:09 »
Laten we zeggen dat een moeilijke doorgang voor sterke hinder kan zorgen, maar sterke hinder ook andere oorzaken kan hebben.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."