Auteur Topic: moederliefde  (gelezen 1060 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline e49Memling

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 983
  • Geslacht: Man

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: moederliefde
« Reactie #1 Gepost op: woensdag 24 juli 2013 - 15:51:01 »
Is hier op de parking aan de Königssee verleden jaar ook gebeurd met toeristen, maar dat kind heeft het helaas niet overleefd.

Op last van de onderzoeksrechter werden de ouders nog ter plaatse aangehouden door de Kripo. Ze zitten beiden in de gevangenis, waar ze thuishoren.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: moederliefde
« Reactie #2 Gepost op: vrijdag 09 augustus 2013 - 14:43:49 »
Is hier in België ook al gebeurd.  Een militair die naar z'n werk ging, en zo verstrooid was dat hij z'n dochtertje in de snothete auto achterliet, ipv haar af te zetten bij de kinderopvang.  's Avonds wou hij de kleine daar ook weer ophalen, er heilig van overtuigd dat hij 'ze daar 's morgens effectief had afgezet.  Maar de kleine was dus de ganse dag in de snothete auto achtergebleven en was morsdood .....

http://www.deredactie.be/permalink/1.1380412

En dat was ook niet de eerste keer in ons landje:

http://www.deredactie.be/permalink/1.1380413
« Laatst bewerkt op: vrijdag 09 augustus 2013 - 14:50:18 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: moederliefde
« Reactie #3 Gepost op: vrijdag 09 augustus 2013 - 17:38:40 »
Droevig dat zulke dingen gebeuren.

Het komt mij zeker niet toe om de betrokken zwaar beproefde ouders te veroordelen, maar mij ontgaat het hoe je een kind in een auto kunt vergeten.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline e49Memling

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 983
  • Geslacht: Man
Re: moederliefde
« Reactie #4 Gepost op: zaterdag 10 augustus 2013 - 09:58:03 »
Droevig dat zulke dingen gebeuren.

Het komt mij zeker niet toe om de betrokken zwaar beproefde ouders te veroordelen, maar mij ontgaat het hoe je een kind in een auto kunt vergeten.

Mij ontgaat het ook soms waarom sommige mensen uberhaubt kinderen hebben, maar dat is een andere zaak...

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: moederliefde
« Reactie #5 Gepost op: zaterdag 10 augustus 2013 - 16:29:29 »
Mij ontgaat het ook soms waarom sommige mensen uberhaubt kinderen hebben, maar dat is een andere zaak...

Om vader of moeder te worden, hoef je in geen enkel opzicht te bewijzen dat je daar wel geschikt voor bent. Maar o wee als je een kind wil adopteren, dat is een lijdensweg.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."