Ben er 1 keer geweest en dan nog omdat ik gratis kaarten had. Nooit meer. Geen verlof te krijgen dus in het weekend moeten gaan als iedereen thuis was en hetzelfde idee had. Eerst aanschuiven in de file en dan over de koppen lopen. Als je dan eens aan een wagen geraakte, zat er ene zijne kleine achter het stuur de auto naar de botten te helpen. Klop daar op, trek aan die hendel, mep op het touchscreen, sleur aan dat stuur, ... Ongelooflijk wat een kindertuin en onrespectvol gedrag je daar kan vinden.
Deze woorden konden woord voor woord van mij gekomen zijn.
Het ergste zijn de verkopers. Je kunt in geen wagen plaatsnemen, of ze staan er al.
De recentste keer dat ik naar het autosalon geweest ben, dacht ik dat ik mij goed voorbereid had. Zodra een verkoper me vroeg of ik belangstelling voor die wagen had, zei ik: "Neen, ik heb pas 6 maanden geleden een nieuwe wagen gekocht."
Het bleek niet te baten. De verkoper antwoordde me onmiddellijk: "Fijn, dan hoeft U slechts weinig op te leggen als U van wagen veranderen wil".
Hopeloos, die gasten. In alle rust en vrijheid kennismaken met het huidige aanbod op de markt is er voor die gasten niet bij.