Auteur Topic: Belgen op vakantie botsen steeds meer  (gelezen 673 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Belgen op vakantie botsen steeds meer
« Gepost op: vrijdag 16 augustus 2013 - 17:40:04 »
Citaat van: GVA
Belgen op vakantie botsen steeds meer

Het aantal auto-ongevallen met Belgische vakantiegangers in het buitenland is de laatste vijf jaar met 49 procent gestegen. [...]

http://www.gva.be/nieuws/binnenland/aid1436824/belgen-op-vakantie-botsen-steeds-meer.aspx

Ik neem aan dat dit niemand verwondert die weet hoe de doorsnee bestuurders in België rijden.

Gelukkig zijn in België ingeschreven wagens al van ver te herkennen aan hun kentekenplaat.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: Belgen op vakantie botsen steeds meer
« Reactie #1 Gepost op: vrijdag 16 augustus 2013 - 20:18:00 »
Ik ben niet verbaasd, spijtige is dat we daar een stuk in berusten.
Bedoel als iedereen eens opschreef in "wat vandaag weer meegemaakt" wat we dagelijks tegenkomen dan is dat topic 5000blz lang, meestal is het zoiets van "de dagelijkse dingen" die we dan toch maar weer niet opschrijven.

Ik kan er in de verste verte niet aan uit dat de politie dit ook niet ziet, niet tegen optreed, je ziet het dikwijls voor die hun neus gebeuren en die draaien dan rustig de hoek achter....
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Belgen op vakantie botsen steeds meer
« Reactie #2 Gepost op: zaterdag 17 augustus 2013 - 15:04:21 »
Ik kan er in de verste verte niet aan uit dat de politie dit ook niet ziet, niet tegen optreed, je ziet het dikwijls voor die hun neus gebeuren en die draaien dan rustig de hoek achter....

Hoezo kan je daar niet aan uit? Het is toch veel gemakkelijker om maar te doen alsof er niets gebeurd is (het appreciatierecht van de flik, weet je wel).
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."