Dus je mag niet keren, je mag niet linksaf slaan tenzij je fietser bent, en je geen 3,5 ton weegt 
Niemand die de flater in het betoog ziet ?
Dus je mag niet keren, je mag niet linksaf slaan tenzij je fietser of bromfietser klasse A bent, en je geen 3,5 ton weegt
fixed
(nu: van "klasse A", ben ik niet 100 % zeker, ik kan het niet goed zien op de foto)
C31a Verbod aan het volgend kruispunt links af te slaan. 68.4.1° Een onderbord van het model M.2. bedoeld in artikel 65.2. moet het verkeersbord C1 aanvullen wanneer het verbod niet geldt voor de fietsers.
Indien het verbod evenmin geldt voor de bestuurders van tweewielige bromfietsen klasse A, wordt dit verkeersbord aangevuld met een onderbord van het model M.3. bedoeld in artikel 65.2.==> Vanaf het verkeersbord tot het kruispunt mag
geen enkele bestuurder linksaf slaan,
met uitzondering van fietsers en bromfietsers klasse A (als ik 't goed zie op de foto, tenminste) En de
Mbt speelt geen enkele rol.
C33. Vanaf het verkeersbord tot het volgend kruispunt, verbod te keren.==> Vanaf het verkeersbord tot het kruispunt mag dus
geen enkele bestuurder keren,
ongeacht de
Mbt..
Mbt die C21 die op het wegdek geschilderd ligt:
C21. Verboden toegang voor bestuurders van voertuigen waarvan de massa in beladen toestand hoger is dan de aangeduide massa.Maarreuhm:
77.3. Witte opschriften op de rijbaan mogen de door verkeersborden gegeven aanwijzingen herhalen.
De verschillende richtingen mogen op de rijstroken aangeduid worden.Aangezien hier blijkbaar geen verkeersbord C21 staat, mag er dus ook géén C35 op de grond aangebracht worden. Die ligt hier dus alvast foutief.