Dat is correcte informatie Jozef, 26 EURO is de gemiddelde prijs volgens die website in Duitsland
Neen Michel.
Als er in België een vast eenvormig tarief van 26 Euro geldt, dan is het niet correct om te stellend dat dat zoals in Duitsland is, want daar zou die 26 Euro slechts een gemiddelde zijn.
De kans is zelfs groot dat nergens in Duitsland 26 Euro aangerekend wordt, want dat is slechts een gemiddelde.
Als je willekeurig 100 Vlaamse mannen en 100 Vlaamse vrouwen uitzoekt, dan is de kans zeer groot dat die 200 mensen gemiddeld 1 kloot hebben, maar de kans is ook zeer groot dat geen enkele van die 200 mensen 1 en slechts 1 kloot heeft.
Neen JIJ denkt dat ik dat aangeef en zo bedoel, en nadien zeg je dat ik dat maar al te goed weet... wat is het nu ?
Ik lees wat er staat en interpreteer het volgens de regels van de Nederlandse taal, zonder daarbij te gissen wat jij anders dan dat zou bedoelen.
Wat het nu is? Dat jij schreef dat het in België zoals in Duitsland is, terwijl je weet dat dat niet het geval is.
Maar jij weet nog altijd niet wat ik met (zoals in Duitsland* en ... ook) bedoel hé.
Dat interesseert me ook niet. Ik lees wat er staat.
DUS DIE 26 € van BE is ZOALS de gemiddelde prijs van 26 € in Duitsland volgens die website die ik gaf. Iedereen tevreden ?
Niet roepen, Michel, we zijn niet doof.
En neen, iedereen is niet tevreden, want die 26 € van België is een vast eenvormig tarief, en dus geen gemiddelde zoals in Duitsland.