Auteur Topic: moeder en dochter verbrand aan tankstation  (gelezen 985 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
moeder en dochter verbrand aan tankstation
« Gepost op: zondag 08 september 2013 - 22:45:50 »
Moest de prijs van idioot van 't jaar bestaan, déze kerel zou een dikke kans maken :

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=blrva_20130908_001&utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_term=nieuwsblad&utm_content=article&utm_campaign=seeding

Welja, als er een draadje loshangt aan 't kleedje van de kleine, dan gebruikt ge toch wel uwen aansteker om 't algauw weg te branden .... Hoe haalt ge 't nu in godsnaam in uw kop?  't Gedacht alleen al om met een aansteker in de buurt van zo'n kleine te komen.  Nooit gehoord dat kinderen onverwachte dingen doen, nee ?  En  dan nog nota bene in een tankstation !  

Hoe achterlijk kun je zijn ?
« Laatst bewerkt op: zondag 08 september 2013 - 22:50:43 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: moeder en dochter verbrand aan tankstation
« Reactie #1 Gepost op: maandag 09 september 2013 - 17:16:48 »
Het jonge meisje is toch maar voor haar leven lang verminkt in haar aangezicht door toedoen van zo een loslopende zot. En wat zal hij krijgen? 1 jaar voorwaardelijk misschien?
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: moeder en dochter verbrand aan tankstation
« Reactie #2 Gepost op: maandag 09 september 2013 - 18:26:03 »
Ach welnee.  Gewoon vrijuit gaan.  "De man is al zwaar genoeg gestraft" .....
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone