Auteur Topic: Gebruik van smartphone achter het stuur  (gelezen 2047 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Gebruik van smartphone achter het stuur
« Gepost op: dinsdag 17 september 2013 - 16:54:39 »
Citaat van: GVA
Ruim de helft van de Vlaamse smartphone-eigenaars gebruikt toestel achter het stuur

Meer dan de helft van de Vlaamse smartphone-eigenaars gebruikt zijn toestel achter het stuur. [...]

http://www.gva.be/nieuws/multimedia/aid1454776/ruim-de-helft-van-de-vlaamse-smartphone-eigenaars-gebruikt-toestel-achter-het-stuur.aspx

Als je zoiets leest, dan zie je hoe bijzonder lichtzinnig de Belgen met hun eigen leven en dat van andere mensen omspringen. Een maatschappij die tot in haar wortels verziekt is.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline Michel

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.571
Re: Gebruik van smartphone achter het stuur
« Reactie #1 Gepost op: dinsdag 17 september 2013 - 18:01:46 »
Citaat van: GVA
Ruim de helft van de Vlaamse smartphone-eigenaars gebruikt toestel achter het stuur

Meer dan de helft van de Vlaamse smartphone-eigenaars gebruikt zijn toestel achter het stuur. [...]

http://www.gva.be/nieuws/multimedia/aid1454776/ruim-de-helft-van-de-vlaamse-smartphone-eigenaars-gebruikt-toestel-achter-het-stuur.aspx

Als je zoiets leest, dan zie je hoe bijzonder lichtzinnig de Belgen met hun eigen leven en dat van andere mensen omspringen. Een maatschappij die tot in haar wortels verziekt is.

In D zal dat ook wel gebeuren maar veel minder denk ik...
Daar rijdt men nog...
Geen land ter wereld is rijk genoeg om zich de weelde van slechte wegen te kunnen veroorloven
© Koning Willem I

Offline Rafael

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 2.499
  • Geslacht: Man
Re: Gebruik van smartphone achter het stuur
« Reactie #2 Gepost op: dinsdag 17 september 2013 - 18:15:32 »

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Gebruik van smartphone achter het stuur
« Reactie #3 Gepost op: dinsdag 17 september 2013 - 19:42:10 »
Een handsfree-kit, komt er niet meer in.  En ook de bluetooth-brol moet ik niet meer. (Om 1 of andere reden, accepteert m'n tuuteke mijn type Gsm met bluetooth niet, maar 'k ga er zeker geen andere GSM voor kopen).

Before someone starts.  Weg ermee, zelfs dat handsfree bellen leidt toch teveel de aandacht af.  Auto in, gsm wordt niet meer beantwoord.  'k Zal het wel zien als ik aankom, of nadat ik me ergens veilig geparkeerd heb.  Dit soms al tot enige ergernis van een werkgever, die het hààt als 'm ziet dat ik aan 't rijden ben, en het meanwhile vertik om de GSM te beantwoorden of naar de boodschap op de boordcomputer te kijken, voordat ik ergens stilsta.  Moet hij weten.  Ik heb 3 kids en een vrouw die op mij wachten.  En zij willen geen van allen op een blauwe maandag twee flikken aan de deur krijgen om hen te vertellen dat ik mij te pletter geknald heb op mijn voorligger.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Gebruik van smartphone achter het stuur
« Reactie #4 Gepost op: dinsdag 17 september 2013 - 19:50:46 »
Zeer goed, Bert, zo doe ik het ook.

En zeg je werkgever dat hij een gangster is.  >:(
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Re: Gebruik van smartphone achter het stuur
« Reactie #5 Gepost op: dinsdag 17 september 2013 - 21:58:56 »
Benieuwd naar de uitzending. Dat Caine in de uitzending zou komen (in de Range Rover) is ook niets vreemd. Fragment hier.
Ranzigebottyn ...
Active as a (Social) Media Marketeer, but mainly an arrogant and selfish prick!

Hey, er is al wat zelfkennis bijgekomen !

Mijn niet zo frisse ervaringen met dit sujet dateren al van lang voor mijn interesse in verkeer ...
Aso in dataverkeer.
Aso in het gewone verkeer.

It fits, sort of.
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline KV

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 1.441
Re: Gebruik van smartphone achter het stuur
« Reactie #6 Gepost op: dinsdag 17 september 2013 - 22:03:01 »
net gezien
sommige mensen zijn ni te schatten
een schande vind ik het

Offline Rafael

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 2.499
  • Geslacht: Man
Re: Gebruik van smartphone achter het stuur
« Reactie #7 Gepost op: woensdag 18 september 2013 - 09:15:33 »

Offline KV

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 1.441
Re: Gebruik van smartphone achter het stuur
« Reactie #8 Gepost op: woensdag 18 september 2013 - 20:07:22 »
Dat van die fietsers ook gezien? Dat meisje dat aan het woord was aan die school die zelf een 'fietspad' had aangelegd: "Ja, ze hebben al eens tegen mijn elleboog gereden als wij met drie langs elkaar gingen"...
yep, ook gezien  :'(