Auteur Topic: Tijd voor vervangende gevangenisstraf ...  (gelezen 1614 keer)

Offline Inazuma

• Meer dan expert
  • Figurant in schimmenspellen
Tijd voor vervangende gevangenisstraf ...
« Gepost op: maandag 07 oktober 2013 - 19:54:09 »
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline e49Memling

• Meer dan expert
  • Geslacht: Man
Re: Tijd voor vervangende gevangenisstraf ...
« Reactie #1 Gepost op: dinsdag 08 oktober 2013 - 10:32:44 »
Citaat
De politie kreeg de man in de gaten aan het op- en afrittencomplex van de E314 in Maasmechelen.

Is die persoon dan zo dom om zich telkens weer zich door zijn rijstijl te laten 'opmerken'.
Je zou denken dat zo iemand die zonder rijbewijs rijdt, zo zou rijden dat hij niet opvalt.
Ik ben op de 38 jaar dat ik een rijbewijs heb, nog geen 5 keer tegengehouden, en telkens bij georganiseerde controles.
Het feit dat die typen (zeg ik dat politiek correct?) zich telkens opnieuw laten 'opmerken' door hun 'rijstijl' zegt toch  dat hun geestelijke vermogens ontoereikend zijn om een voertuig te besturen, en dat maatregelen nodig zijn om hem dat onmogelijk te maken. Vermoedelijk zijn dat ook mensen die ook een loopje nemen met een hele hoop andere regels.
« Laatst bewerkt op: dinsdag 08 oktober 2013 - 10:35:12 door e49Memling »

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Tijd voor vervangende gevangenisstraf ...
« Reactie #2 Gepost op: dinsdag 08 oktober 2013 - 18:13:52 »
Het feit dat die typen (zeg ik dat politiek correct?) zich telkens opnieuw laten 'opmerken' door hun 'rijstijl' zegt toch  dat hun geestelijke vermogens ontoereikend zijn om een voertuig te besturen, en dat maatregelen nodig zijn om hem dat onmogelijk te maken. Vermoedelijk zijn dat ook mensen die ook een loopje nemen met een hele hoop andere regels.

Ik denk dat je dat heel juist ziet, Walter.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."