Auteur Topic: Trucker rijdt bijna andere trucker van de baan  (gelezen 1940 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline os2lover

  • Expert
  • ****
  • Berichten: 497
  • Geslacht: Man
    • BASM
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Trucker rijdt bijna andere trucker van de baan
« Reactie #1 Gepost op: vrijdag 04 oktober 2013 - 09:50:45 »
Meer dan een goed gesprek voeren met de man, zou de baas niet gedaan hebben.

Als dàt klopt, dan is het zo'n baas om ki-lo-me-ters ver te mijden.  Voor een beetje chauffeur, is er maar 1 oplossing: wegwezen daar, en liever vandaag nog dan morgen.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Trucker rijdt bijna andere trucker van de baan
« Reactie #2 Gepost op: vrijdag 04 oktober 2013 - 16:03:39 »
"Toe brave man, probeer toch eens wat minder camionnekes van de weg te rijden."
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Trucker rijdt bijna andere trucker van de baan
« Reactie #3 Gepost op: vrijdag 04 oktober 2013 - 19:40:11 »
Citaat van: Het Nieuwsblad
Vrachtwagenchauffeur rijdt collega van de weg

Er circuleren beelden op het internet van levensgevaarlijke verkeersagressie door een vrachtwagenbestuurder. Hij duwt met zijn truck een andere vrachtwagen van de weg. [...]

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=dmf20131002_00772294
« Laatst bewerkt op: vrijdag 04 oktober 2013 - 19:45:20 door jozef »
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline e49Memling

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 983
  • Geslacht: Man
Re: Trucker rijdt bijna andere trucker van de baan
« Reactie #4 Gepost op: zaterdag 05 oktober 2013 - 19:04:02 »
Wat als die het met een personenwagen had gedaan?

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Trucker rijdt bijna andere trucker van de baan
« Reactie #5 Gepost op: zaterdag 05 oktober 2013 - 21:50:31 »
Wat als die het met een personenwagen had gedaan?

O, het zou de eerste keer in België niet geweest zijn dat een vrachtwagenbestuurder mij met mijn bootaanhangwagen (waarmee ik niet sneller dan 80 km/h reed) voor een zeer eenvoudige keuze stelde: achter mij of van de weg. Ze zijn begonnen met inhalen op vlakke weg, maar omdat ze niet verder zien dan hun neus lang is, zien ze niet dat ze het 100 meter verderop in bergop niet meer gaan kunnen. Voor die bok die ze geschoten hebben als professioneel moet de amateur-personenwagenbestuurder dan maar opdraaien.

Het volstaat niet dat je niet versnelt als dergelijke heerschappen je inhalen: je moet volgens hen ook nog vertragen.

De voorrang van de zwaarste, weet je wel.

Als ze je voorbij zijn, hebben ze dan nog het lef om hun linker en rechter richtingsaanwijzers eens te ontsteken. Alsof ze je wilden bedanken dat je je niet laten doodrijden hebt.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."