Auteur Topic: De vijanden van het forum  (gelezen 4371 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
De vijanden van het forum
« Gepost op: dinsdag 19 november 2013 - 02:21:08 »
Dit forum bestaat al meer dan 7 jaar. Van meetaf aan heb ik er, in tegenstelling tot vele andere forums, de ruimst wettelijk mogelijke vrije meningsuiting en wederzijds respect gewaarborgd, ook al wordt dit ontkend door lieden die overduidelijk te kwader trouw zijn.

Vanuit mijn oprechte bezorgdheid om de integriteit van mensenlevens, heb ik op dit forum eerlijkheidshalve de aandacht gevestigd op personen en organisaties die, onder de dekmantel van de verkeersveiligheid, in werkelijkheid heel wat minder nobele doelstellingen nastreven.

Zoals te verwachten was, werd mij dit door een aantal van de betrokkenen niet in dank afgenomen. In plaats van zich te bezinnen over mijn kritiek, vonden ze het veeleer aangewezen om zich, vanuit laag bij de grondse emoties, en daarbij geenszins gestoord door ook maar enig rechtvaardigheidsgevoel, op te stellen als mijn vijanden.

Uitgerekend de houding van dergelijke lieden en organisaties overtuigt mij er meer dan ooit van om strijdvaardig op te komen voor de verkeersveiligheid in België.

Op dit forum zal ik voortaan dan ook geen postings meer dulden die overduidelijk niet gericht zijn op een bevordering van een sociaal, hoffelijk, vlot en veilig wegverkeer, doch enkel maar bedoeld zijn als een uiting van betreurenswaardige haatgevoelens, welke voor de betrokkenen een veel hogere prioriteit hebben dan de verkeersveiligheid, teneinde verdere bezoedeling van het forum te vermijden.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."