Staat zo niet in de online krant
Ik ken de verhouding papieren krant / online versie niet, maar aan alle reacties te zien lezen er toch velen de online versies.
Idd.
In de papieren krant staat ook dat alle analoge flitspalen vervangen worden door digitale.
In de papieren krant staat ook dat er zodus een uitgebreide risicoprofielscore wordt ingevoerd voor alle voertuigen (incl. gegevens bestuurders en Firma´s) in geval van een PV.
Dus een uitgebreide databank ook met alle snelheidsboetes (ook O.I en M.S), daardoor kunnen de politieparketten de recidivisten veel gemakkelijker aanpakken.
Verder ben ik van mening dat een afwijking naar boven een natte droom is in België, maar dat is dan weer persoonlijk. Ik hoop natuurlijk het tegendeel te zien.
Het zal wel een natte droom blijven... maar bij bepaalde autowegen ben ik toch zeker dat die daar niet onder vallen.
Je kent de Noord-Zuid ook hé die is op de meeste stukken Be-autosnelwegstandaard... als ze de middenberm volledig 100% beveiligen hebben ze er een snelweg bij, uiteraard niveau BE.