Auteur Topic: GRO niet meer zo G.  (gelezen 3989 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: GRO niet meer zo G.
« Reactie #15 Gepost op: zaterdag 21 december 2013 - 17:01:07 »
Citaat van: Inazuma
Dat het met zatte beus Flor was, een hypocriete verkeerscrimineel & recidivist, kwam al veel minder goed over.

Ons forumlid Eugeen heeft mij recent al enkele keren te kennen gegeven dat hij verwacht dat er tegen deze omschrijvingen van Flor Koninckx modererend wordt opgetreden.

Nietegenstaande ik er mij van distantieer, leert een weinig opzoekingswerk op het web dat Inazuma zeker niet de bron is van deze omschrijvingen van Flor Koninckx, doch heel wat anderen de mening toegedaan zijn dat ze op Flor Koninckx van toepassing zijn (op het forum van politics.be staan er trouwens veel ergere omschrijvingen van Flor Koninckx).

Naar mijn gevoel heeft Inazuma hier dan ook alleen maar omschrijvingen van anderen geciteerd. Een citaat kan uiteraard geen ernstige aanleiding zijn om een forumdeelnemer tot de orde te roepen.

Opmerkelijk is dat Eugeen, medewerker bij GRO Forum, deze opmerking niet geformuleerd heeft in zijn eerdere berichten in deze draad, doch slechts nadat Bert Covens, bestuurslid van GRO Forum, de permissie om hier te posten ontnomen werd na herhaalde en zeer zware beledigingen van zijnentwege, en tevens nadat Inazuma te kennen gegeven heeft dat hij niet meer actief wenst deel te nemen aan GRO Forum.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline eugeen

  • Gevorderde
  • ***
  • Berichten: 169
  • Geslacht: Man
    • GRATIS RIJBEWIJS ONLINE
Re: GRO niet meer zo G.
« Reactie #16 Gepost op: zaterdag 21 december 2013 - 18:01:34 »
Jozef,

Je trekt punten uit ons emailverkeer totaal uit hun verband, om dan hier dit bericht te plaatsen.

Ik heb geantwoord op een mail van U dat: de 'grootste vrijheid van meningsuiting' op dit forum blijkbaar geldt als er over anderen in beledigende taal geschreven wordt. Voorbeeld de tekst van Inazuma over Flor Koninckx. Maar als iemand iets beledigends t.o.v. jou schrijft, dat het dan naar de schrootpers verdwijnt.

Ik heb niet veel zin om, met de eindejaarsfeesten in zicht, er verder op in te gaan. Want dan belanden we weer in de discussie dat ik er geen bezwaar tegen heb, om met jouw goedkeuring, een link naar een PDF van ons email verkeer te plaatsen, waarop jij zult antwoorden dat het dan een schending van het briefgeheim is.

Citaat
Een citaat kan uiteraard geen ernstige aanleiding zijn om een forumdeelnemer tot de orde te roepen.
Mocht je nog zin hebben om te reageren, citeer dan terloops ook even de passage van je mail wat je daarover naar mij geschreven hebt.
« Laatst bewerkt op: zaterdag 21 december 2013 - 18:24:08 door eugeen »

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: GRO niet meer zo G.
« Reactie #17 Gepost op: zaterdag 21 december 2013 - 22:17:11 »
Eugeen,

Feestdagen of niet: ik heb wellicht nog veel minder zin dan jij om hier nog verder op in te gaan, des te meer omdat de inhoud van jouw bovenstaand bericht er zich toe beperkt om maar wat om je heen te schoppen, maar de waarheid heeft haar rechten.

Ik heb volstrekt niets uit zijn verband getrokken, en heb zoiets al zeker niet gedaan om hier mijn vorig bericht te plaatsen. Dat is er louter gekomen op jouw herhaald aandringen om de desbetreffende passage van Inazuma hier te behandelen. Waarbij het overduidelijk is dat het jou niet schikt dat mijn evaluatie positief uitvalt voor Inazuma. Die evaluatie is evenwel niet het gevolg van vooringenomenheid, zoals ze schering en inslag is op een ander wegverkeersforum, doch louter van een objectieve en zakelijke benadering, waarbij ik opensta voor elke fatsoenlijke ter zake doende gedachtenwisseling daaromtrent.

Lang niet alles wat hier beledigend over mij geschreven geweest is, heb ik naar de Schrootpers verwezen. In de Schrootpers zijn daarentegen wel berichten terechtgekomen zoals dat waarmee je dreigde met misdrijven tegen Christophoros op grote schaal vanuit Azië. Overigens ben ik hier al meer dan eens opgekomen voor andere forumleden wanneer deze hier onheus behandeld werden, waarbij een dergelijke tussenkomst niet altijd op het forum zelf plaatsvindt.

Je vrijheid om hier de elementen aan te halen uit ons emailverkeer die nodig zijn voor je verdediging, houdt niet in dat het aangewezen zou zijn om ons e-mailverkeer hier te grabbel te gooien, al was het alleen al maar omdat het wel eens zou kunnen leiden tot een vlam die lelijk terugslaat.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Re: GRO niet meer zo G.
« Reactie #18 Gepost op: zondag 05 januari 2014 - 18:19:12 »
Naar mijn gevoel heeft Inazuma hier dan ook alleen maar omschrijvingen van anderen geciteerd.
Neen hoor, dat is mijn idee over Flor , helaas naar aanleiding van het weinig stichtende verkeersgedrag van de man zelf.

Na dergelijke fratsen zou ik stilletjes van het verkeerstoneel verdwijnen, zeker gezien zijn professionele achtergrond.
Maar in dit land geeft men dergelijke mensen nog bevoegdheden inzake verkeer ...


Flor mag me desgewenst een rechtszaak aanspannen wegens laster en eerroof.  :D
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder