Ik heb al een keer examen gedaan maar was toen niet geslaagd, ik denk te veel gestresseerd. In elk geval heb ik dus bijna 5 weken moeten wachten om opnieuw te kunnen gaan (in augustus dus), dus ik weet niet of ik 4 keer kan herkansen tussen augustus en december ... het moet ook nog passen om verlof te nemen op het werk (tja ik ben al een beetje ouder dan 18, 26 om precies te zijn
). Enfin; wellicht is het minder druk in het schooljaar als tijdens de zomervakantie.
Ik denk ook niet dat een document "ineens" ongeldig kan worden ...
Wat mij ook wel interesseert, is te weten of ik eventueel mijn model 1 zou kunnen omruilen tegen een nieuw model om zonder begeleider te rijden, aangezien ik dus al 20 uur les heb gevolgd. Dat zou ik dan eventueel nog wel overwegen, tenminste als de reeds doorlopen stage meetelt en ik dus nog zou kunnen examen doen met de oude regels.
Maar ik wacht op Jozef, die had al gezegd dat hij vanavond zou antwoorden, dus ...
.
PS In de marge; hoeveel tijd krijg ik nu extra als ik mijn model 2 omruil tegen een model 1? 3 maand dacht ik? (6 maand stage al gedaan, dus nog max. 3 maand met een model 1?) Omdat ik via het wegcode.be forum een mail had gekregen waarin men zei dat ik in totaal 15 maand kon krijgen, 6 maand van mijn model 2 en dan 9 maand met een model 1, omdat de wet zegt dat een model 1 max. 9 maand geldig is ... mijn stageperiode zou wel meetellen om te bepalen wanneer ik examen mag doen, dit zou dus nu in augustus wel reeds mogen. Ik zou dat natuurlijk bijzonder leuk vinden, 15 maanden in totaal, maar ik vind het maar vreemd ... klopt dit??