Auteur Topic: Nieuwe speekseltest laat geen gesjoemel meer toe  (gelezen 1603 keer)

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Nieuwe speekseltest laat geen gesjoemel meer toe
« Gepost op: woensdag 19 februari 2014 - 14:30:09 »
Citaat van: GVA
Nieuwe speekseltest laat geen gesjoemel meer toe

Bij elke grote politiecontrole tegen rijden onder invloed vindt de politie flesjes Listerine. [...]

http://www.gva.be/nieuws/wetenschap/aid1540023/nieuwe-speekseltest-laat-geen-gesjoemel-meer-toe.aspx
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jo

• Meer dan expert
Re: Nieuwe speekseltest laat geen gesjoemel meer toe
« Reactie #1 Gepost op: woensdag 19 februari 2014 - 16:13:07 »
Ha zo Listerine in de wagen is al verdacht, als ik heel de dag op de baan ben kan ik niet zomaar even mijn tanden poetsen dus heb ik altijd Listerine bij.
Langs de ene kant mag je niet zomaar veralgemene over de politie want het zijn maar een paar rotte appels (zogezegd) maar langs de andere kant doen zij wel net zo bij ieder ander.
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
« Reactie #2 Gepost op: woensdag 19 februari 2014 - 18:28:31 »
Langs de ene kant mag je niet zomaar veralgemene over de politie want het zijn maar een paar rotte appels (zogezegd) maar langs de andere kant doen zij wel net zo bij ieder ander.

Beroepsmisvorming heet dat. "We weten nog niet wat er mis is, maar we zullen wel iets vinden".
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline Inazuma

• Meer dan expert
  • Figurant in schimmenspellen
« Reactie #3 Gepost op: woensdag 19 februari 2014 - 18:48:02 »
Als de test scherper wordt, gaan er ook meer vals-positieven komen ...
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder