Auteur Topic: Tractorbestuurder rijdt twee keer in op BMW die hem wil inhalen  (gelezen 679 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Tractorbestuurder rijdt twee keer in op BMW die hem wil inhalen
« Gepost op: vrijdag 04 april 2014 - 11:48:32 »
Citaat van: GVA
Tractorbestuurder rijdt twee keer in op BMW die hem wil inhalen

Op de Provinciebaan in Bekkevoort, dat is de drukke verbindingsweg tussen Diest en Tienen, heeft zich donderdag een zwaar geval van verkeersagressie voorgedaan. [...]

http://www.gva.be/nieuws/binnenland/aid1564724/tractorbestuurder-rijdt-twee-keer-in-op-bmw-die-hem-wil-inhalen.aspx

Als die tractorbestuurder nog ooit aan een rijbewijs geraakt, dan snap ik het niet meer.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Re: Tractorbestuurder rijdt twee keer in op BMW die hem wil inhalen
« Reactie #1 Gepost op: vrijdag 04 april 2014 - 12:29:30 »
Ergens bewonder ik de dwaze moed van dergelijke verkeersagressors wel ... ze weten uiteindelijk nooit welke psycho ze tegenover zich hebben  ;D

Kan best wel eens raar uitdraaien als de andere partij niet van plan is om de rol van gewillig slachtoffer te spelen.
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Tractorbestuurder rijdt twee keer in op BMW die hem wil inhalen
« Reactie #2 Gepost op: vrijdag 04 april 2014 - 17:26:26 »
Ergens bewonder ik de dwaze moed van dergelijke verkeersagressors wel ... ze weten uiteindelijk nooit welke psycho ze tegenover zich hebben  ;D

Tsja, uit z'n gedrag alleen al, blijkt dat die gast gewoon niet goed snik is.  Om tot 2x toe uit te wijken naar het midden en de tegenpartij opzettelijk aan te rijden, daarna met de blote vuist en daarna zelfs met een ijzeren staaf op de ruit te kloppen ...

Kan zijn dat er een voorgaande geweest is, maar dit valt op geen enkele manier goed te praten.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone