Auteur Topic: stickerverkopers van het Rode Kruis  (gelezen 717 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: stickerverkopers van het Rode Kruis
« Reactie #1 Gepost op: dinsdag 29 april 2014 - 23:05:30 »
Wel ik snap het ook niet, leurders en schooiers mogen dat toch ook niet.

Snap je dat niet? Wie was er tot voor kort voorzitter van het Belgische Rode Kruis? Juist: prinses Astrid.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline JC

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.102
  • Geslacht: Man
Re: stickerverkopers van het Rode Kruis
« Reactie #2 Gepost op: woensdag 30 april 2014 - 01:38:32 »
Ik stoor me hier ook al jaren aan. Ik koop nu geen stickers omdat ik het volgens mij niet kan om deze op kruispunten te verkopen. Aan een supermarkt, of misschien op de markt zou ik ze zeker wel kopen.
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Rode Kruis wil stickerverkoop verplaatsen naar andere plekken
« Reactie #3 Gepost op: woensdag 30 april 2014 - 12:43:03 »
Citaat van: GVA
Rode Kruis wil stickerverkoop verplaatsen naar andere plekken

De stickerverkoop van het Rode Kruis wordt meer en meer verplaatst naar parkings van markten of warenhuizen, in plaats van op drukke kruispunten. [...]

http://www.gva.be/nieuws/binnenland/aid1577181/rode-kruis-wil-geen-stickerverkoop-meer-op-kruispunt.aspx
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."