Auteur Topic: Aannemer knoeit: smurrie belandt op auto's  (gelezen 861 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Aannemer knoeit: smurrie belandt op auto's
« Gepost op: dinsdag 15 juli 2014 - 17:16:21 »
Dat de planning van wegenwerken niet altijd deugt, en ook alternatieve route's onderbroken kunnen zijn, weten we al langer.  Dat de aanduiding van omleidingen en de signalisatie terplekke vaak op niks trekken, is ook niet nieuw.  De kwaliteit van het afgeleverde werk soms erbarmelijk is, en binnen de kortste keren weer kapot gereden, nemen we er intussen -helaas- ook maar bij.

Maar blijkbaar slaagt men er in dit landje in, om TOCH nog iets nieuws te laten misgaan:

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=dmf20140714_01178889&utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_term=nieuwsblad&utm_content=article&utm_campaign=seeding
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: Aannemer knoeit: smurrie belandt op auto's
« Reactie #1 Gepost op: dinsdag 15 juli 2014 - 17:58:44 »
Volgens de garagist moet de wagen herspoten worden ... Tijd voor een andere garagist misschien?
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien