Auteur Topic: Licht nu ook uit op gewestwegen  (gelezen 1645 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Licht nu ook uit op gewestwegen
« Gepost op: donderdag 07 augustus 2014 - 13:19:25 »
Citaat van: GVA
Licht nu ook uit op gewestwegen

http://www.gva.be/cnt/dmf20140807_01207982/licht-nu-ook-uit-op-gewestwegen

Zoals de Duitsers die na de oorlog van Oost- naar West-Berlijn trokken: "De laatste doet het licht uit en de deur toe".
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Re: Licht nu ook uit op gewestwegen
« Reactie #1 Gepost op: donderdag 07 augustus 2014 - 18:27:01 »
Terwijl er in het jaar nadat Crevits het licht uitdeed op "haar" snelwegen" etc. meer verkeersslachtoffers 's nachts vallen ...

De beloofde reflectoren zijn niet te zien ; en waar ze te zien zijn, zie je er 1 of 2, soms al eens 3 ...
In het UK kan je ze vaak over honderden meters zien op de snelwegen ... en met grootlicht voorbij een kilometer.

De beloofde beter zichtbare wegmarkeringen zijn er evenmin.


Totaal wanbeleid , een andere naam kan je er niet aan geven.
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline os2lover

  • Expert
  • ****
  • Berichten: 497
  • Geslacht: Man
    • BASM
Re: Licht nu ook uit op gewestwegen
« Reactie #2 Gepost op: donderdag 07 augustus 2014 - 19:10:41 »
Maar op de snelwegen, worden de lichten toch nog ontstoken bij regenweer (althans dat beloofden ze ons).
Maar nu heb ik begrepen, dat op de nieuwe gewestwegen er niet eens verlichtingspalen zullen voorzien worden, dus kan men ze ook niet ontsteken bij regenweer.
Het moge dan te hopen zijn, dat ze op die nieuwe gewestwegen tenminste wel die reflectoren aanbrengen.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen

Offline Rafael

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 2.499
  • Geslacht: Man
Re: Licht nu ook uit op gewestwegen
« Reactie #3 Gepost op: donderdag 07 augustus 2014 - 19:37:39 »

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Re: Licht nu ook uit op gewestwegen
« Reactie #4 Gepost op: donderdag 07 augustus 2014 - 20:25:35 »
Maar op de snelwegen, worden de lichten toch nog ontstoken bij regenweer (althans dat beloofden ze ons).
Beloftes van politici ???
IK heb al in regelrechte zondvloed gereden ... licht bleef uit.
Citaat
Maar nu heb ik begrepen, dat op de nieuwe gewestwegen er niet eens verlichtingspalen zullen voorzien worden, dus kan men ze ook niet ontsteken bij regenweer.
Het moge dan te hopen zijn, dat ze op die nieuwe gewestwegen tenminste wel die reflectoren aanbrengen.
De beloofde reflectoren die op de snelwegen niet (bij)geplaatst zijn, waarschijnlijk ...

Waar er reflectoren zijn, zijn die overwoekerd
 (want uiteraard mag je niet snoeien als de bloempjes bloeien of de vogeltjes broeien ...)
Of zijn die zo smerig dat ze niet reflecteren ...


(ik heb GE ultra 120 lampjes in de kar - als je meer licht wil zonder xenon, is het illegaal ...)
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline os2lover

  • Expert
  • ****
  • Berichten: 497
  • Geslacht: Man
    • BASM
Re: Licht nu ook uit op gewestwegen
« Reactie #5 Gepost op: zaterdag 09 augustus 2014 - 20:01:51 »
Mja, ik woon aan een gewestweg (N43 Gent-Kortrijk) eigenlijk tussen twee bebouwde kommen in.
Dus ik vrees dat hier de straatverlichting dan ook wel eens uit zou kunnen vallen, terwijl hier regelmatig 's avonds nog fietsers voorbijkomen, en soms zelfs voetgangers.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Licht nu ook uit op gewestwegen
« Reactie #6 Gepost op: zondag 10 augustus 2014 - 11:45:50 »
Dus ik vrees dat hier de straatverlichting dan ook wel eens uit zou kunnen vallen

Verdorie, dan ga je 's avonds het licht moeten aansteken om te kunnen zien wat je zegt.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."