Auteur Topic: zwaar ongeval in Aalter  (gelezen 2128 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline JC

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.102
  • Geslacht: Man
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline Rafael

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 2.499
  • Geslacht: Man
Re: zwaar ongeval in Aalter
« Reactie #1 Gepost op: woensdag 15 oktober 2014 - 09:21:35 »
« Laatst bewerkt op: woensdag 15 oktober 2014 - 09:25:02 door Rafael »

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: zwaar ongeval in Aalter
« Reactie #2 Gepost op: woensdag 15 oktober 2014 - 09:40:00 »
Rijden op een autosnelweg, en daarbij op een correcte manier in- en uitvoegen, zou -net als in Duitsland- hoogdringend een verplicht onderdeel moeten worden op een rij-examen.  Dergelijke taferelen, zijn helaas schering en inslag.  Op de Antwerpse Ring bvb, kunt ge bijna dagelijks uw benen toeknijpen door dit soort bewegingen die -meestal- maar nét goed aflopen .....
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline e49Memling

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 983
  • Geslacht: Man
Re: zwaar ongeval in Aalter
« Reactie #3 Gepost op: woensdag 15 oktober 2014 - 09:46:27 »
Het ergste is dat in de reacties in HLN de meeste mensen haar waanzinnig onverantwoord rijgedrag als normaal en begrijpelijk beschouwen, en zeggen: "dat kan iedereen overkomen." en dan nog de fout aan de vrachtwagens toewijzen. Dat  zegt veel over de weggebruikers hier in dit land.
Iemand die zich van het linker (derde) baanvak  tussen een hoop vrachtwagens naar een afrit helemaal rechts 'gooit'; neen, zoiets overkomt geen enkele verstandige bestuurder die verantwoord aan het verkeer deelneemt.

Offline Rafael

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 2.499
  • Geslacht: Man
Re: zwaar ongeval in Aalter
« Reactie #4 Gepost op: woensdag 15 oktober 2014 - 10:54:24 »
« Laatst bewerkt op: woensdag 15 oktober 2014 - 11:03:08 door Rafael »

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: zwaar ongeval in Aalter
« Reactie #5 Gepost op: woensdag 15 oktober 2014 - 12:02:31 »
Het ergste is dat in de reacties in HLN de meeste mensen haar waanzinnig onverantwoord rijgedrag als normaal en begrijpelijk beschouwen, en zeggen: "dat kan iedereen overkomen." en dan nog de fout aan de vrachtwagens toewijzen. Dat  zegt veel over de weggebruikers hier in dit land.
Iemand die zich van het linker (derde) baanvak  tussen een hoop vrachtwagens naar een afrit helemaal rechts 'gooit'; neen, zoiets overkomt geen enkele verstandige bestuurder die verantwoord aan het verkeer deelneemt.

Dat heb je perfect verwoord.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Re: zwaar ongeval in Aalter
« Reactie #6 Gepost op: woensdag 15 oktober 2014 - 14:43:35 »
Dat die bestuurster daar nog levend uitgekomen is ...
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: zwaar ongeval in Aalter
« Reactie #7 Gepost op: zaterdag 18 oktober 2014 - 00:26:49 »
Op zowat de langste afrit van België nb.
Gewoon niet geschikt om met een auto te rijden maar dit is inderdaad dagelijkse kost, meermaals per dag en dan spreek ik enkel van wat ik aan zulke gelijkaardige zotheden zie....
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien