Auteur Topic: madam gaat alvast een parkeerplaats opeisen  (gelezen 2412 keer)

Offline bert.covens

• Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
madam gaat alvast een parkeerplaats opeisen
« Gepost op: maandag 13 oktober 2014 - 15:54:59 »
Tsja, eigenlijk te zielig voor woorden.  Ma bon, ik denk dat dit nog de meest geschikte rubriek is.....

Madam gaat alvast een parkeerplaats opeisen voor haar echtgenoot, die achter het stuur zit.

1) politie moet ter plekke komen om te bemiddelen (en hun optreden is te passief om er woorden aan vuil te maken)
2) haar man, was het zelfs niet eens met de vrouw, en parkeerde gewoon ergens anders

http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/2088082/2014/10/13/Koppige-vrouw-bezet-Brugse-parkeerplaats.dhtml?utm_source=hootsuite&utm_medium=Social&utm_campaign=socialredactie&utm_content=nieuws

« Laatst bewerkt op: maandag 13 oktober 2014 - 15:58:17 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline Rafael

• Meer dan expert
Re: madam gaat alvast een parkeerplaats opeisen
« Reactie #1 Gepost op: maandag 13 oktober 2014 - 16:40:44 »

Offline KV

• Meer dan expert
« Reactie #2 Gepost op: maandag 13 oktober 2014 - 17:02:00 »
Volgens mij kunnen parkeerplaatsen enkel gereserveerd worden bij politie of gemachtigde diensten.  Objecten op de openbare weg plaatsen zonder toelating is ook verboden, maar of die vrouw een (lust)object is ?  >:D

Offline bert.covens

• Meer dan expert
  • May we ? Mais oui !
« Reactie #3 Gepost op: maandag 13 oktober 2014 - 17:36:04 »
En dan nog kloppen op andermans wagen (te zien ergens op 4.10) ....

Schade zal ze die wagen (vermoedelijk) wel niet hebben toegebracht, maar zoiets doe je niet.  Van andermans wagen, blijf je met je fikken af.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jo

• Meer dan expert
« Reactie #4 Gepost op: maandag 13 oktober 2014 - 19:28:38 »
Hadden ze die niet gewoon kunnen oppakken wegens ordeverstoring?
O nee dan hebben ze weer schrijfwerk zeker? :-X
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline Inazuma

• Meer dan expert
  • Figurant in schimmenspellen
« Reactie #5 Gepost op: maandag 13 oktober 2014 - 22:52:46 »
Is dat nen echte flik die daar rondloopt (en niks doet, dus vermoedelijk wel ) ?
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline de rijprof

• Meer dan expert
« Reactie #6 Gepost op: dinsdag 14 oktober 2014 - 23:31:32 »
Citaat van: Rafael
Maar behalve dat het asociaal is, is er toch geen enkele wet die ze overtreden heeft? Of wel? Puur nieuwsgierigheid.
7.2. De weggebruikers moeten zich zo gedragen op de openbare weg dat ze geen hinder of gevaar veroorzaken voor de andere weggebruikers,...
7.3. Het is verboden het verkeer te hinderen of onveilig te maken door voorwerpen, zwerfvuil of stoffen op de openbare weg te werpen, te plaatsen, achter te laten of te laten vallen, hetzij door er rook of stoom te verspreiden, hetzij door er enige belemmering aan te brengen.
42.2.2. Zijn er geen begaanbare trottoirs of bermen, dan mogen de voetgangers de andere gedeelten van de openbare weg volgen.
42.4.1. De voetgangers moeten de rijbaan haaks op haar aslijn oversteken; zij mogen er, zonder dat het nodig is, noch slenteren, noch blijven staan.

Even serieus nu.
Buiten het videobeeld.

Duidt aan dat het parkeren voorbehouden is voor voertuigen die gebruikt worden door personen met een handicap.
En niemand die probeert om die arme mevrouw terug in haar rolstoel te krijgen. Wie is er hier asociaal?  ;D ;D
« Laatst bewerkt op: woensdag 15 oktober 2014 - 00:21:52 door de rijprof »