Auteur Topic: Razende chauffeur overrijdt werfleidster  (gelezen 703 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Razende chauffeur overrijdt werfleidster
« Gepost op: zaterdag 23 januari 2016 - 10:29:55 »
Citaat van: GVA
Razende chauffeur overrijdt werfleidster

Op een werf tussen Olen en Herentals, vlakbij het natuurgebeid Olens Broek, reed een woeste chauffeur vrijdag de werfleidster overhoop, omdat hij naar zijn zin te lang moest wachten op een kraan die de baan versperde.

http://www.gva.be/cnt/dmf20160122_02084850/razende-chauffeur-overrijdt-werfleidster

Duidelijk psychisch totaal ongeschikt om een vrachtwagen te besturen. En dan nog zijn dwaze uitvlucht: “Ik had de zon in mijn ogen.”
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Razende chauffeur overrijdt werfleidster
« Reactie #1 Gepost op: zaterdag 23 januari 2016 - 20:08:13 »
Citaat van: GVA
Razende chauffeur overrijdt werfleidster

Op een werf tussen Olen en Herentals, vlakbij het natuurgebeid Olens Broek, reed een woeste chauffeur vrijdag de werfleidster overhoop, omdat hij naar zijn zin te lang moest wachten op een kraan die de baan versperde.

http://www.gva.be/cnt/dmf20160122_02084850/razende-chauffeur-overrijdt-werfleidster

Duidelijk psychisch totaal ongeschikt om een vrachtwagen te besturen.

De foto is wat misleidend: Het betreft geen vrachtwagen, maar een gewone auto:

Citaat
Getuigen konden hem uit zijn auto sleuren en ter plaatse houden tot de politie arriveerde.

En dan nog zijn dwaze uitvlucht: “Ik had de zon in mijn ogen.”

Tsja .... zo fel, dat hij de wegversperring niet gezien heeft, en daar in eerste instantie al tussendoor geglipt is, ipv de omleiding te volgen.  Dààr ging het al in eerste instantie fout.  Dan nog kwaad worden omdat ze hem er niet langs worden, en vervolgens zijn wagen als wapen gebruiken.

Den bak in met zo'n halve gare.
« Laatst bewerkt op: zaterdag 23 januari 2016 - 20:11:57 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Razende chauffeur overrijdt werfleidster
« Reactie #2 Gepost op: zondag 24 januari 2016 - 02:22:43 »
De foto is wat misleidend: Het betreft geen vrachtwagen, maar een gewone auto:

Citaat
Getuigen konden hem uit zijn auto sleuren en ter plaatse houden tot de politie arriveerde.

Citaat van: De wegcode
2.21. "Auto" : elk motorvoertuig, met inbegrip van de trolleybus, dat niet beantwoordt aan de bepalingen van de bromfiets, van de motorfiets, van de drie- en van de vierwieler met motor.

 ;D
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."