Auteur Topic: politie blundert met gouden tip over Nemmouche  (gelezen 777 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
politie blundert met gouden tip over Nemmouche
« Gepost op: donderdag 20 november 2014 - 08:36:13 »
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/2125922/2014/11/20/Politie-blundert-met-gouden-tip-over-Nemmouche.dhtml

Uit het artikel :

Citaat
De Brusselse politie heeft niks gedaan met een tip die snel naar de dader van de aanslag van het Joods Museum had kunnen leiden.

Bega in de privésector een gelijkaardige grove blunder en je C4 zal niet te lang op zich laten wachten.  Maar voor wie er nog aan moest twijfelen: bijster veel straf werd er natuurlijk niet uitgedeeld !

Citaat
Als straf zijn de betrokken directeur en zijn rechterhand alleen enkele bevoegdheden kwijt.

« Laatst bewerkt op: donderdag 20 november 2014 - 08:38:23 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: politie blundert met gouden tip over Nemmouche
« Reactie #1 Gepost op: vrijdag 21 november 2014 - 18:19:54 »
Oh ja, en ze gaan nog 's een rondje "weggebruikertje-pesten" spelen, omdat ze de kunst van het onderhandelen nog steeds niet begrijpen:

http://www.gva.be/cnt/dmf20141121_01388666/politievakbond-gaat-verkeer-anderhalf-uur-lam-leggen-uit-protest?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_term=gva&utm_content=article&utm_campaign=seeding

Staan bleiten als een klein kind bij een uit de hand gelopen betoging.  En dan zich zélf zo gaan opstellen.  Bende klein jong.  En zo'n gangsters moeten de maatschappij dan dienen en beschermen. 
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone