Mevrouw, Mijnheer
Betreft: Handboeken verkeersreglementering.
Het Opleidingsinstituut Verkeer en Mobiliteit heeft het genoegen om u de editie 2014 van de handboeken “De verkeersreglementering” voor te stellen, een reeks handboeken die speciaal ontwikkeld is voor iedereen die professioneel in contact komt met verkeer. Deze reeks bestaat uit een aantal handboeken die de verkeersreglementering per thema overloopt.
De volgende titels zijn op dit ogenblik verkrijgbaar:
De wegcode (opfrissingscursus) overloopt het verkeersreglement.
De code van de wegbeheerder behandelt de plaatsingsvoorwaarden van de borden en markeringen.
De fietsreglementering bekijkt het verkeersreglement vanuit de invalshoek van de fietsers.
De parkeerreglementering bespreekt niet alleen de regels in verband met het stilstaan en parkeren, maar ook de handhaving ervan.
De werfsignalisatie beschrijft welke borden en markeringen gebruikt moeten worden bij werven en verkeersbelemmeringen.
Speciaal voor elk van deze handboeken werd ook een cursus ontwikkeld.
Voor meer informatie kan u op onze website terecht:
www.verkeersopleiding.beMet vriendelijke groeten,
Bestelbon
Naam: …………..……………………………………………………………………………….Voornaam: ………….…………………………………………………………………….…………….
Organisatie: ………………………………………………………………………………………….………………………………………………………………………………………………………….
Straat en nummer: ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Postcode en gemeente: …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
Telefoon: …………………………………………………………………………………………. E-mail: ………………………………………………………………………………………………..
bestelt:
………...…… ex. Wegcode (Opfrissingscursus) (24,50 euro zonder 6% BTW)
…………... ex. Code van de wegbeheerder (25,00 euro zonder 6% BTW)
………...…… ex. Verkeersreglement voor fietsers (23,50 euro zonder 6% BTW)
………...…… ex. Werfsignalisatie (22,50 euro zonder 6% BTW)
………….… ex. Parkeerreglementering (22,00 euro zonder 6% BTW)
Totaal: = …………………………
□ Ja, ik neem een abonnement en krijg een korting van 10 % (ik krijg dan jaarlijks een exemplaar toegestuurd met 10 % korting)
□ Ik heb een bestelling van 100 exemplaren en krijg een korting van 10 %
□ Ik heb een bestelling van 250 exemplaren en krijg een korting van 20 %
Datum: ………………………………………………….……………………………………………………
Handtekening: ………………….……………………………………………………………………………
Bestelbon terugsturen naar Opleidingsinstituut Verkeer en Mobiliteit, t.a.v. Caelen Erik, Ranonkelstraat 3 in 3500 Hasselt.
--
Caelen Erik,
Verkeerskundige,
Adviesbureau Rijopleiding en Mobiliteit,
Ranonkelstraat 3
3500 Hasselt
Tel: 011/22.62.44 GSM: 0475/98.06.30
erik.caelen@gmail.comwww.verkeersopleiding.be