Auteur Topic: Duurt dat hier nog lang ?  (gelezen 4908 keer)

Offline diane

• Meer dan expert
Re: Duurt dat hier nog lang ?
« Reactie #15 Gepost op: zondag 25 januari 2015 - 03:46:14 »
Of men er nu mee lacht of niet, Jozef, er zullen lezers zijn die er toch iets van opsteken. Ik denk dat dit de bedoeling is van het forum. Mocht er een forumgebruiker ooit het slachtoffer worden van zulke onrechtmatige daden, ook weet welke procedure te bewandelen. 
Wat baten kaars en bril als de uil niet zien wil.

Offline Inazuma

• Meer dan expert
  • Figurant in schimmenspellen
« Reactie #16 Gepost op: zondag 25 januari 2015 - 12:01:41 »
De eigenaar van de grond? Het is gemeentelijke parking.
Waarom heeft de gemeente dan niet laten takelen, ev. op basis parkeerverbod, of als die er al langer stond, op hun eigen kosten ?
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline Panza

• Starter
  • *
« Reactie #17 Gepost op: zondag 25 januari 2015 - 13:28:34 »
Als ik er geen begrip voor kan opbrengen ga ik ook niet de moeite doen om het te willen begrijpen.

Ma ja gelukkig staat het onder humor en dan is de situatie waar ze die aldi gezet hebben dat zeker, eigen schuld dikke bult.

Je bent echt lachwekkend...

Offline jo

• Meer dan expert
« Reactie #18 Gepost op: zondag 25 januari 2015 - 13:50:15 »
Als ik er geen begrip voor kan opbrengen ga ik ook niet de moeite doen om het te willen begrijpen.

Ma ja gelukkig staat het onder humor en dan is de situatie waar ze die aldi gezet hebben dat zeker, eigen schuld dikke bult.

Je bent echt lachwekkend...
Bedankt. ;D
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
« Reactie #19 Gepost op: zondag 25 januari 2015 - 14:13:35 »
Herinnering: geen persoonlijke aanvallen. We gaan het niet laten ontsporen, maar kort op de bal spelen.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
« Reactie #20 Gepost op: zondag 25 januari 2015 - 14:17:00 »
Waardevermindering op een auto van minstens 11 jaar? ;D

En waarom niet?

Onze VW Bora was 11 jaar oud en had 200.000 km op de teller toen we hem nog voor 3.000 € kunnen verkopen hebben, en dan nog wel aan een handelaar.

De schade die een auto oploopt als hij te lang stilstaat, kost veel meer dan als je er geregeld eens pakweg 50 km mee rijdt.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."