Auteur Topic: Zowel brandweerwagen als ambulance in de gracht  (gelezen 1828 keer)

Offline os2lover

• Expert
  • Geslacht: Man
    • BASM
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen

Offline os2lover

• Expert
    • BASM
Re: Zowel brandweerwagen als ambulance in de gracht
« Reactie #1 Gepost op: woensdag 04 februari 2015 - 00:10:08 »
Maar zoals je op de foto in bijlage kunt zien, is de politie ook ter plekke...
(er is nog plek in de gracht)
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen

Offline bert.covens

• Meer dan expert
  • May we ? Mais oui !
« Reactie #2 Gepost op: woensdag 04 februari 2015 - 10:01:12 »
Tsja, ze waren onderweg naar een auto die daar in de gracht geschoven was.  Ze konden nu toch niet weten dat 't daar gladjes was, blijkbaar hé. (sarcasmeodus uit).  En yep: achtereenvolgens schuiven eerst de brandweerwagen, en nadien ook nog de ziekenwagen de gracht in.....

Goe bezig, daar.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
« Reactie #3 Gepost op: woensdag 04 februari 2015 - 10:16:02 »
En yep: achtereenvolgens schuiven eerst de brandweerwagen, en nadien ook nog de ziekenwagen de gracht in.....

Ze hadden tegen de bestuurder van die ziekenwagen gezegd: "Volg die brandweerwagen"...

Voor één keer is het geen GPS die de schuld krijgt.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."