Auteur Topic: Even voorstellen  (gelezen 1440 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Wielewaal

  • Starter
  • *
  • Berichten: 10
Even voorstellen
« Gepost op: woensdag 01 april 2015 - 09:41:51 »
Hallo,
ik lees al langer mee op dit forum en heb besloten me nu toch maar eens aan te melden. Daarom zal ik me ook even kort voorstellen. Ik ben Simon en ik woon in Hasselt. Al mijn hele leven ben ik gek van auto´s (als kleine jongen had ik zelfs mijn hele slaapkamer in auto-stijl ingericht ;D) en toen ik oud genoeg was heb ik zo snel mogelijk autorijlessen genomen. Toen ik op die manier ging deelnemen aan het verkeer, merkte ik dat ik ook het verkeer in het algemeen heel interessant vind. Kwam zo op een gegeven moment regelmatig op dit forum kijken en wil vanaf nu ook graag mijn steentje bijdragen.

Vriendelijke groet,
Simon

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: Even voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: woensdag 01 april 2015 - 16:46:16 »
Welkom
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Even voorstellen
« Reactie #2 Gepost op: vrijdag 03 april 2015 - 17:31:45 »
Fijn om je even voor te stellen!

Ik zou zelfs zeggen: meer dan welkom , Simon, en bedankt voor je registratie. We hopen dat je ook geregeld actief zult deelnemen aan het forum met jouw berichten. Met jouw interesse, zowel voor auto's als voor het verkeer, kun je dit forum ongetwijfeld verrijken.

"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline JC

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.102
  • Geslacht: Man
Re: Even voorstellen
« Reactie #3 Gepost op: zaterdag 04 april 2015 - 10:01:47 »
Welkom Simon.

Vanwaar de nick Wielewaal? Natuurliefhebber?
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline Wielewaal

  • Starter
  • *
  • Berichten: 10
Re: Even voorstellen
« Reactie #4 Gepost op: maandag 04 mei 2015 - 16:48:35 »
Welkom Simon.

Vanwaar de nick Wielewaal? Natuurliefhebber?

Hoewel ik zeker een natuurliefhebber ben, is dat niet de reden achter mijn nickname. Die is meer dat ik Wielewaal een mooi woord vind en ooit aan een Wielewaalstraat woonde ;)