Auteur Topic: Parkeren voor garage  (gelezen 7151 keer)

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Parkeren voor garage
« Reactie #15 Gepost op: dinsdag 01 november 2016 - 15:33:27 »
Het voorstel van de burgemeester is een volledig verkeerde aanpak.

Het zou bedroevend zijn als er voor elke inrit van een eigendom een arcering zou vereist zijn om duidelijk te maken dat daar niet mag geparkeerd worden. En zoals Jo schrijft, trekt een foutparkeerder zich ook van een arcering niets aan.

Bovendien zou Filip daardoor volkomen onterecht zijn mogelijkheid ontnomen worden om voor die inrit te parkeren waarop zijn kenteken aangebracht is. Dit houdt een verkrachting in van het juridische basisprincipe dat het recht niet moet wijken voor het onrecht.

De burgemeester is de baas van de lokale politie. Dat hij ervoor zorgt dat er boetes uitgeschreven worden tegen foutparkeerders en hun voertuigen weggetakeld worden.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

• Meer dan expert
  • May we ? Mais oui !
« Reactie #16 Gepost op: dinsdag 01 november 2016 - 21:36:04 »
Euh .... arceren nog wel ?

77.4. Verkeersgeleiders en verdrijvingsvlakken mogen op de grond worden aangebracht  door witte evenwijdige schuine strepen.

De bestuurders mogen niet rijden, stilstaan of parkeren op deze markeringen.

Hoe moet FilipV dan nog in/uit zijn garage geraken ?
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
« Reactie #17 Gepost op: woensdag 02 november 2016 - 11:49:30 »
Euh .... arceren nog wel ?

77.4. Verkeersgeleiders en verdrijvingsvlakken mogen op de grond worden aangebracht  door witte evenwijdige schuine strepen.

De bestuurders mogen niet rijden, stilstaan of parkeren op deze markeringen.

Hoe moet FilipV dan nog in/uit zijn garage geraken ?

Een bewijs te meer dat de betrokken burgemeester volstrekt ongeschikt is voor zijn functie.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline JC

• Administrator
  • Meer dan expert
« Reactie #18 Gepost op: woensdag 02 november 2016 - 23:14:10 »
Een bewijs te meer dat de betrokken burgemeester volstrekt ongeschikt is voor zijn functie.

Er zijn nog zekerheden in het leven! De meeste burgemeesters bakken er als wegbeheerder niets van. Dat is natuurlijk niet moeilijk, je hoeft niet veel diploma's te kunnen tonen om burgemeester te worden. Zo is er ooit een burgemeester geweest van een provinciehoofdstad die dacht iets van verkeer te kennen. Hij had dat blijkbaar aan zijn toog geleerd. Zo heeft hij later nog wat postjes gehad die met verkeer te maken hadden. Hij heeft er veel kapot gemaakt.
Ik ken nog zo'n burgemeesters. Ik ken er ééntje die met plezier wetgeving naast zich neerlegt want hij weet het toch zoveel beter. Hij ventileert zijn mening graag in de krant of op de radio. Hij ziet zich al als de grote verkeersguru van de NVA. Niet moeilijk, want die andere expert Ben Zwets bakt er ook niet veel van. Dan moet je met een slagersdiploma toch makkelijker beter kunnen!  >:D
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519