Auteur Topic: quattro = 4  (gelezen 1510 keer)

Offline bert.covens

• Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
quattro = 4
« Gepost op: vrijdag 24 april 2015 - 13:19:43 »
Vijf Duitsers in een Audi Quattro komen aan bij de Italiaanse grens.
De Italiaanse grenspolitie houdt hen aan en zegt: " Het is illegaal om met vijf personen in een Quattro te zitten."
" Wat bedoelt u met het is illegaal ?" vraagt de Duitse bestuurder verbaasd.
" Quattro betekent vier" zegt de Italiaanse grenspolitie.
" Quattro is de naam van de auto", zegt de Duitser stomverbaasd
"Hier kijk in de papieren: deze auto is ontworpen voor 5 personen."
"Dat is niet mijn schuld!" zegt de agent. "Quattro betekent vier.  U heeft vijf mensen in uw auto zitten en u overtreedt dus de wet."
De Duitser reageert zeer geïrriteerd "Idioot! Haal je supervisor, ik wil iemand spreken die intelligenter is dan u!"
" Sorry", zegt de Italiaanse agent, "Dat zal niet gaan. Hij is druk bezig met twee personen in een Fiat Uno."
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: quattro = 4
« Reactie #1 Gepost op: vrijdag 24 april 2015 - 15:08:13 »
Om problemen te vermijden, kun je dus maar beter naar Italië rijden met 7 man in een Fiat Cinquecento.  :D
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jo

• Meer dan expert
Re: quattro = 4
« Reactie #2 Gepost op: vrijdag 24 april 2015 - 18:06:29 »
Deze week vraagt onze verkoper aan onze garagist welk type vrachtwagen onze autolaadkraan is want hij heeft een klus op zachte grond
8*2 zegt de garagist, waarop slimme verkoper antwoord : dat is goed, met 2 aangedreven assen zal hij zich niet vastrijden.....
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien