Auteur Topic: parkeerstress in Deurne  (gelezen 3727 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline e49Memling

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 983
  • Geslacht: Man
Re: parkeerstress in Deurne
« Reactie #15 Gepost op: vrijdag 12 juni 2015 - 13:09:20 »
Je moet niet vragen hoe slecht het met de parkeervaardigheden gesteld is.

Tut, tut.  " 't Kan zijn dat dat in 't buitenland wél goed werkt, maar 't is hier nog altijd Deurne, en ni 't buitenland éh menier."

Zeg dat madam het gezegd heeft op den teevee .....     

En die meent dat!
Ik parkeer mij al heel mijn leven zodanig dat ik voorwaarts de parkeerplaats kan uitrijden recht of schuin, (ook met de auto ;))  (tenzij onmogelijk of niet praktisch door, bijvoorbeeld, onbereikbaarheid van de koffer.)
« Laatst bewerkt op: vrijdag 12 juni 2015 - 13:14:44 door e49Memling »

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: parkeerstress in Deurne
« Reactie #16 Gepost op: vrijdag 12 juni 2015 - 13:31:55 »
Citaat
Een ongeduldige chauffeur begaat een verkeersovertreding door over het fietspad te rijden en zorgt zo voor een levensgevaarlijke situatie.
Bekijk die foto eens goed, voor diegene die parkeert is er meer dan plaats genoeg om niet over het fietspad te moeten, die andere moeten ze maar opschrijven, met dubbel krijt als je het mij vraagt

Idd. méér dan plaats genoeg. 

En daarbij: insinueert die buurtbewoner nu soms dat er nooit een chauffeur ongeduldig gaat worden en via het fietspad voorbijgeraasd komt als er ene achteruit z'n parkeerplaats verlaat ?  Laat me niet lachen.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: parkeerstress in Deurne
« Reactie #17 Gepost op: vrijdag 12 juni 2015 - 20:27:25 »
Ik parkeer mij al heel mijn leven zodanig dat ik voorwaarts de parkeerplaats kan uitrijden recht of schuin, (ook met de auto ;))  (tenzij onmogelijk of niet praktisch door, bijvoorbeeld, onbereikbaarheid van de koffer.)

Met mijn eerste Mercedes-Benz W123 Diesel deed ik dat 27 jaar geleden ook al niet als er dan een witte muur achter de wagen stond, want bij het starten was daar anders een zwarte plek op van het roet.

Om te vermijden dat de garage een half uur later nog stinkt, parkeer ik er ook niet achteruit in, ook al heeft de brandverzekering dat liever, omdat de wagen dan vlugger verplaatst kan worden.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."