Auteur Topic: Blijf niet plakken op de middenstrook  (gelezen 5488 keer)

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Blijf niet plakken op de middenstrook
« Reactie #15 Gepost op: woensdag 13 mei 2015 - 15:12:40 »
Sommige bestuurders kunnen, volgens mijn waarnemingen, niet goed tijd (20 seconden) inschatten  ;D

Ik heb ook de indruk dat er zijn die denken dat het 20 minuten is.  :(
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline de rijprof

• Meer dan expert
« Reactie #16 Gepost op: woensdag 13 mei 2015 - 23:07:34 »
Onderschat ook niet hoeveel bestuurders, die niet rechts rijden, zich er totaal niet van bewust zijn dat ze een overtreding maken.

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
« Reactie #17 Gepost op: donderdag 14 mei 2015 - 20:09:05 »
Onderschat ook niet hoeveel bestuurders, die niet rechts rijden, zich er totaal niet van bewust zijn dat ze een overtreding maken.

Daarnaast zijn er, onder diegenen welke weten dat ze een overtreding begaan, velen die dat niet deert zolang ze er niet voor gestraft worden.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

• Meer dan expert
  • May we ? Mais oui !
« Reactie #18 Gepost op: donderdag 14 mei 2015 - 21:19:35 »
Daarnaast zijn er, onder diegenen welke weten dat ze een overtreding begaan, velen die dat niet deert zolang ze er niet voor gestraft worden.

Eigenlijk niet eens zo moeilijk op te lossen.  Af en toe controle doen, en beteugelen.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
« Reactie #19 Gepost op: vrijdag 15 mei 2015 - 08:29:12 »

Eigenlijk niet eens zo moeilijk op te lossen.  Af en toe controle doen, en beteugelen.

Inderdaad. En dat men daarbij dan eindelijk eens prioriteit geeft aan overtredingen die gevaarlijk zijn, in plaats van aan zoveel mogelijk geld met zo weinig mogelijk moeite binnenrijven.