Auteur Topic: agent parkeert op plaats voor mindervaliden om .... juist: een broodje te halen  (gelezen 948 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
En daar gaan we weer :

http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-brussel/agent-parkeert-op-gehandicaptenplaats-om-een-broodje-af-te-halen-a2326044/?utm_campaign=socialredactie&utm_content=nieuws&utm_medium=Social&utm_source=hootsuite

Nu zal ik de éérste zijn om te begrijpen dat ze niet bij elke (dringende) interventie hun dienstvoertuig op tien minuten wandelen moeten parkeren, keurig hun parkeerschijf plaatsen of de betaalautomaat spijzen.  Maarreuhm .... 't is er toch weer gortig over, deze keer.  Meneer ploft ongegeneerd zijn karretje neer op een parkeerplaats voor personen met een handicap, omdat hij dringend een broodje moet gaan halen.  Een daad waarvoor hij -terecht- anderen zonder pardon den boek opzwiert.

Hoe zat dat weer met die voorbeeldfunctie ?  Of is meneer soms visueel gehandicapt ?  (in dat geval: rijbewijs inleveren).


Alleen mis ik op de foto wél het verkeersbord dat zo'n parkeerplaats aanduidt.  (mss dat die ergens buiten beeld staat).
« Laatst bewerkt op: maandag 18 mei 2015 - 09:05:22 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: agent parkeert op plaats voor mindervaliden om .... juist: een broodje te halen
« Reactie #1 Gepost op: maandag 18 mei 2015 - 16:05:35 »
Citaat van: de korpschef
Eigenlijk word ik er woest van. Dit is niét oké en zeer slecht voor het imago van onze politie

Maak je er niet druk in, beste man, want niet die flik, maar jij gaat anders een maagzweer of een hartaanval krijgen. Het is maar één van de vele rotte appels die nu toevallig eens in de media gekomen is. Het imago van de politie is al jarenlang een ramp.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: agent parkeert op plaats voor mindervaliden om .... juist: een broodje te halen
« Reactie #2 Gepost op: maandag 18 mei 2015 - 18:20:23 »
Straks mag de fotograaf het nog uitleggen omdat hij die foto op het net heeft gezet.
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: agent parkeert op plaats voor mindervaliden om .... juist: een broodje te halen
« Reactie #3 Gepost op: maandag 18 mei 2015 - 18:49:16 »
Straks mag de fotograaf het nog uitleggen omdat hij die foto op het net heeft gezet.

Gezien de houding van de korpschef denk ik dat die flik best zijne kak kan inhouden.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."