Auteur Topic: Middelkerkse lappendeken  (gelezen 1277 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Middelkerkse lappendeken
« Reactie #1 Gepost op: zaterdag 16 mei 2015 - 18:53:20 »
Ha, is dat nieuw .... een wegdek dat meer op een lappendeken lijkt dan op wat anders ?  Ik zie ze daar nog bezig op de E313 met hun emmertje en hun tandenborsteltje.    ;D
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Middelkerkse lappendeken
« Reactie #2 Gepost op: zaterdag 16 mei 2015 - 22:35:58 »
Als je in dat artikel die foto bekijkt waarop er asfalt in de afvoergoot en op het trottoir ligt, dan is elke Euro die je aan dergelijke werklui betaalt er toch wel twee teveel zeker... Waarschijnlijk een bende nietsnutten die goed zat waren.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline de rijprof

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 766
Re: Middelkerkse lappendeken
« Reactie #3 Gepost op: zaterdag 16 mei 2015 - 23:24:14 »
Och, gaan we lastig doen over een beetje kleurverschil?
't Werd tijd dat de Middelkerkse wegen er gelijkaardig uitzien als de rest van Vlaanderen.  ;D

Even ernstig: de goedkoopste aannemer kreeg waarschijnlijk de aanbesteding?  :o
Ronduit schandalig!

In de polderstreek zie je regelmatig beerkarren rondrijden die het smerig goedje ver en breed kunnen uitrijden.
Is hier enig vergelijk? Welk materieel werd hier gebruikt?  ???

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Middelkerkse lappendeken
« Reactie #4 Gepost op: zondag 17 mei 2015 - 16:15:48 »
Als je in dat artikel die foto bekijkt waarop er asfalt in de afvoergoot en op het trottoir ligt, dan is elke Euro die je aan dergelijke werklui betaalt er toch wel twee teveel zeker... Waarschijnlijk een bende nietsnutten die goed zat waren.

"Swaaa, komaan jongen.  Kap 't hier maar af.  'Dan kunnen we subiet ein-de-lijk naar huis.  t Is vrijdag zenne, 16.00 u en 't zonneke schijnt.  Dus 'k wil hier weg zijn voordat ik geen plaats meer heb op een goei terraske."
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Re: Middelkerkse lappendeken
« Reactie #5 Gepost op: maandag 18 mei 2015 - 19:40:54 »
Iemand de bordjes al bekeken ?

Ook mooi ...
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder