Auteur Topic: wegenwerken ? Omweg maken ? Dan kennen ze mij nog niet ......  (gelezen 803 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
wegenwerken ? Omweg maken ? Dan kennen ze mij nog niet ......
« Gepost op: donderdag 04 juni 2015 - 12:13:04 »
En dan gaat 't een heel klein beetje fout:

http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-bekkevoort/auto-rijdt-door-pas-gegoten-beton-a2347735/?utm_source=hootsuite&utm_medium=Social&utm_campaign=socialredactie&utm_content=nieuws

Naja, er zijn er nog die 't al geprobeerd hebben om door vers gestorte beton te rijden ....  op de Bredabaan met een ..... p**l***combi.
« Laatst bewerkt op: donderdag 04 juni 2015 - 12:14:38 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline e49Memling

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 983
  • Geslacht: Man
Re: wegenwerken ? Omweg maken ? Dan kennen ze mij nog niet ......
« Reactie #1 Gepost op: donderdag 04 juni 2015 - 12:16:35 »
En gaat de verzekering de schade betalen in zo'n geval van duidelijke moedwilligheid?

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: wegenwerken ? Omweg maken ? Dan kennen ze mij nog niet ......
« Reactie #2 Gepost op: donderdag 04 juni 2015 - 14:10:32 »
En gaat de verzekering de schade betalen in zo'n geval van duidelijke moedwilligheid?

Ze zal wel moeten. Maar ik vrees dat, als ze juridisch de kans ziet, ze de schade zal terugvorderen van de bestuurder. En dat gaat zijn budget danig in de war sturen. Mede ook omdat de garagerekening redelijk hoog zal oplopen.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: wegenwerken ? Omweg maken ? Dan kennen ze mij nog niet ......
« Reactie #3 Gepost op: donderdag 04 juni 2015 - 14:12:00 »
Naja, er zijn er nog die 't al geprobeerd hebben om door vers gestorte beton te rijden ....  op de Bredabaan met een ..... p**l***combi.

Juist. Naar verluid is het minder stresserend om met andermans geld te spelen dan met je eigen geld.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."