Auteur Topic: Ambulanciers reden dronken naar dodelijk ongeval  (gelezen 3583 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline marc

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 714
Re: Ambulanciers reden dronken naar dodelijk ongeval
« Reactie #15 Gepost op: zondag 31 mei 2015 - 21:07:07 »
Moesten we jonger zijn, ik zou niet meer twijfelen om mij in Duitsland definitief te vestigen. Bv Schwarzwald...
De Belgische verkeersveiligheid, een VERWAARLOOSDE ZIEKTE.
"Kakelen kan iedereen" zei de boer tot zijn advocaat, "maar eieren leggen..."

www.mattys-music.be

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Ambulanciers reden dronken naar dodelijk ongeval
« Reactie #16 Gepost op: maandag 01 juni 2015 - 14:12:48 »
Moesten we jonger zijn, ik zou niet meer twijfelen om mij in Duitsland definitief te vestigen. Bv Schwarzwald...

Rijd dan nog een beetje verder, dan ben je meteen in Bayern.

Jij ziet er alleen maar oud uit, en je vrouw heeft zelfs dat niet.  :D

Kijk maar naar mij, Marc. Er bestaat tegenwoordig goed gerief om ook oude bomen te verplanten, zelfs liggend:



Alles is hier zeker niet beter dan in België, maar globaal is de balans nog altijd heel positief na 7 jaar.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline e49Memling

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 983
  • Geslacht: Man
Re: Ambulanciers reden dronken naar dodelijk ongeval
« Reactie #17 Gepost op: maandag 01 juni 2015 - 14:19:07 »
Begroet hier een vreemd iemand, en je wordt gegarandeerd bekeken met een koppeke van: "Ik ken u ni zenne, paljaske"

Het gekke in België is dat een voorbijganger je aankijkt, en als je hem dan begroet, hij de andere kant opkijkt.  :D

Even relativeren toch. Mijn madam had een opmerking gekregen dat ze te weinig beweegt, en dat ze dagelijks toch een 10.000 stappen moet zetten Maakt dat ze nu (bijna) elke dag een wandeling maakt van iets meer dan een uur (en bibi 'mag' mee). Door de bewegwijzering in het Pajottenland met wandelpunten (http://www.wandelknooppunt.be) kom je op mooie plaatsen, vaak heel kort bij je woonst, die je nog niet kende. Je komt ook vaak andere wandelaars tegen, en bijna 8 op 10 zegt vriendelijk goedendag (of bonjour, ik woon in de rand), soms met een kort praatje over bijvoorbeeld het uitzicht of het weer.

Zo Sepp en Liesl, wordt de kans groter dat de volgende keer dat ik naar de hamer zoek, meer alleen de steel vind, ik niet alleen in de auto zal zitten, maar mijn sprekende snelheidsbegrenzer erbij zou kunnen zijn...
« Laatst bewerkt op: maandag 01 juni 2015 - 14:23:16 door e49Memling »

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Dronken ambulanciers moeten loon inleveren
« Reactie #18 Gepost op: donderdag 25 juni 2015 - 17:07:50 »
Citaat van: GVA
Dronken ambulanciers moeten loon inleveren

De betrokkenen werken voltijds, maar zullen gedurende één maand 20 procent van hun loon verliezen, luidt het.
[...]
Er moest een andere ambulance opgeroepen worden om één van de slachtoffers te vervoeren. Die persoon, een motorrijder, overleed later aan zijn verwondingen in het ziekenhuis van Luik.

http://www.gva.be/cnt/dmf20150625_01747718/dronken-ambulanciers-moeten-loon-inleveren
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: Ambulanciers reden dronken naar dodelijk ongeval
« Reactie #19 Gepost op: donderdag 25 juni 2015 - 19:02:40 »
Als ze die nu eens...
Vind het heel zwak.
Hoe het wel kan http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150602_01710409
« Laatst bewerkt op: donderdag 25 juni 2015 - 19:20:13 door jo »
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline e49Memling

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 983
  • Geslacht: Man
Re: Ambulanciers reden dronken naar dodelijk ongeval
« Reactie #20 Gepost op: vrijdag 26 juni 2015 - 10:03:38 »
Als ze die nu eens...
Vind het heel zwak.
Hoe het wel kan http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150602_01710409
Nieuwsblad:
Citaat
De topman van de Duitse tak van brouwer AB InBev is aan de deur gezet na een auto-ongeval onder invloed van alcohol.


Awel, santé.  ;) ;D

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Ambulanciers reden dronken naar dodelijk ongeval
« Reactie #21 Gepost op: vrijdag 26 juni 2015 - 11:16:57 »
Hij had misschien alcohol van de concurrentie gedronken...  :(
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."