Auteur Topic: Hittegolf: geen kind of hond in de auto achterlaten  (gelezen 2757 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Hittegolf: geen kind of hond in de auto achterlaten
« Gepost op: vrijdag 03 juli 2015 - 15:38:08 »
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Hittegolf: geen kind of hond in de auto achterlaten
« Reactie #2 Gepost op: zaterdag 04 juli 2015 - 22:44:11 »
Altijd hetzelfde probleem: om het even welke gewetenloze lieden mogen kinderen verwekken. Maar mensen die een kind willen adopteren, gaan door een administratieve hel.

Je moet als kind verdomd veel geluk heben dat je ouders hebt die goed voor je zorgen.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline e49Memling

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 983
  • Geslacht: Man
Re: Hittegolf: geen kind of hond in de auto achterlaten
« Reactie #3 Gepost op: zondag 12 juli 2015 - 12:08:19 »
En over die 15-jarige mindervalide waren de Iraneese ouders vooral erg verontwaardigd over de kapot geslagen ruit, kon je later lezen.

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Hittegolf: geen kind of hond in de auto achterlaten
« Reactie #4 Gepost op: zondag 12 juli 2015 - 12:55:40 »
En over die 15-jarige mindervalide waren de Iraneese ouders vooral erg verontwaardigd over de kapot geslagen ruit, kon je later lezen.

Inderdaad ..... en dat zegt wel genoeg, zeker ?
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline e49Memling

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 983
  • Geslacht: Man
Re: Hittegolf: geen kind of hond in de auto achterlaten
« Reactie #5 Gepost op: zondag 12 juli 2015 - 17:43:08 »
Altijd hetzelfde probleem: om het even welke gewetenloze lieden mogen kinderen verwekken. Maar mensen die een kind willen adopteren, gaan door een administratieve hel.

Je moet als kind verdomd veel geluk heben dat je ouders hebt die goed voor je zorgen.

En als er dan gepraat wordt over verplichte sterilisatie van mensen die herhaald bewezen hebben het ouderschap niet waard te zijn, staan onmiddellijk een aantal 'organisaties' op hun achterste poten over het absolute recht van...

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Hittegolf: geen kind of hond in de auto achterlaten
« Reactie #6 Gepost op: zondag 12 juli 2015 - 18:03:31 »
En als er dan gepraat wordt over verplichte sterilisatie van mensen die herhaald bewezen hebben het ouderschap niet waard te zijn, staan onmiddellijk een aantal 'organisaties' op hun achterste poten over het absolute recht van...

... het absolute recht van körperliche Unversehrtheit, sorry, het valt me even niet te binnen hoe dat in het Nederlands heet.

In het Oostenrijkse Salzburg moest verleden week een kind een bloedtransfusie krijgen om te overleven. Maar de ouders weigerden omdat ze getuigen van Jehova zijn. De Oostenrijkse overheid heeft gedaan wat de Belgen destijds met Boudewijn gedaan hebben: ze hebben de ouders voor één dag onbekwaam verklaard om het ouderlijk gezag uit te oefenen, en de overheid heeft die dag toestemming gegeven voor de bloedtransfusie.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Hittegolf: geen kind of hond in de auto achterlaten
« Reactie #7 Gepost op: woensdag 29 juli 2015 - 11:08:12 »
Déze grootouders, deden dan weer een andere stunt:

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150728_01795479

Brommobieltje (2,675 m lang / 1,44 m breed).  Was ingeschreven als vierwielige bromfiets, maar haalde een snelheid van 54 km/u.  Werd door de politie daarvoor aan de kant gezet, en uit het verkeer gehaald.  Nét voor de bijgeroepen depanneur het voertuig ging takelen, riepen oma en opa ineens dat hun kleinkinderen er nog in zaten.  In de koffer !

Maar onze kleinkinderen hadden ons toch ZO lief gevraagd om iets leuks met hen te doen.  Dan kun je dat toch niet weigeren hé ?  ......
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Hittegolf: geen kind of hond in de auto achterlaten
« Reactie #8 Gepost op: woensdag 29 juli 2015 - 14:16:17 »
Ach, er zijn er wel die met hun schoonmoeder in de aanhanger van hun bromfiets naar Tirol rijden:

https://www.youtube.com/watch?v=bdhOnI-aR08

 :D
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Hittegolf: geen kind of hond in de auto achterlaten
« Reactie #9 Gepost op: zaterdag 02 januari 2016 - 21:18:35 »
Déze ouders moeten anders ook niet onderdoen:

http://www.gva.be/cnt/dmf20160101_02045547/man-vindt-achtergelaten-baby-in-maxi-cosi-op-trottoir

Het kindje zat dus in een maxi cosy.  De bedenking die ik mij hierbij dan maak: hebben de ouders er ook nog mee gereden in de auto, dan ?  Blijkbaar waren ze bij hun thuiskomst zodanig bezopen dat ze de maxi cosy mét baby in vergaten, nadat ze die even hadden neergezet op het trottoir om de voordeur te openen.

Hoe is het toch in godsnaam mogelijk ......
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Hittegolf: geen kind of hond in de auto achterlaten
« Reactie #10 Gepost op: dinsdag 12 maart 2019 - 19:35:02 »
Er zijn er die hun baby vergeten in een snothete auto.
Een ander koppeltje, is zodanig bezopen dat ze vergaten dat hun maxi cosy (mét baby erin) nog buiten stond.  Oepsie even vergeten die mee binnen te nemen.

En déze dame ... tjsa, zij denkt pas in het reeds opgestegen vliegtuig aan haar baby, die zich nog op de luchthaven bevindt :

Citaat van: Nieuwsblad
Vliegtuig moet rechtsomkeer maken, omdat mama haar baby vergeet in vertrekhal: “Ze weigert verder te vliegen”

Een vrouw eiste in paniek dat een vlucht van Saoedi-Arabië naar Maleisië vlak na het opstijgen moest terugkeren naar de luchthaven omdat ze haar baby was vergeten in de vertrekhal.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190312_04247830

Jongens, toch. 
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone