Auteur Topic: Met dit listige trucje betaalt de bank verkeersboetes van buitenlanders terug  (gelezen 860 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Met dit listige trucje betaalt de bank verkeersboetes van buitenlanders terug
« Gepost op: woensdag 22 juli 2015 - 11:15:19 »
Citaat van: GVA
Met dit listige trucje betaalt de bank verkeersboetes van buitenlanders terug

http://www.gva.be/cnt/dmf20150722_01786118/met-dit-listige-trucje-betaalt-de-bank-verkeersboetes-van-buitenlanders-terug

En wat als de overtreder weigert het ticket van de betaalterminal te ondertekenen? Want ook zonder die handtekening heeft hij betaald.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: Met dit listige trucje betaalt de bank verkeersboetes van buitenlanders terug
« Reactie #1 Gepost op: woensdag 22 juli 2015 - 23:28:12 »
Niet helemaal hetzelfde maar op zo'n moment denk ik altijd aan Willem Vermandere : Bange blankeman

Daarstraks de C8 voor groot onderhoud binnengedaan, de garagist zet alles in de computer, print de werkbon voor morgen af en vraagt of ik even wil tekenen, geen probleem vind dat ergens normaal maar voor de garagist is die handtekening 180€ waard ; Citroën doet steekproeven bij hun dealers, niet afgetekende werkbon : 180€ boete.

Ik heb zonnepanelen, jaren geleden alles in orde gemaakt met de Vreg, papieren invullen, rijksregisternr... nog ne mail beantwoorden en dan krijg je je toegang voor de groenstroomcertificaten, nu ineens in volle vakantieperiode krijg je 14 dagen om je aan te melden met je EID (achteraf kan ook nog maar niet meer via de link). Wat is dat ineens?

hun eigen indekken, opgepast voor USA toestanden ...


Maar ja wat wil je in een land waar je simpel het staatsblad kunt misbruiken http://www.standaard.be/cnt/dmf20150722_01786045
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Met dit listige trucje betaalt de bank verkeersboetes van buitenlanders terug
« Reactie #2 Gepost op: donderdag 23 juli 2015 - 17:48:12 »
Daarstraks de C8 voor groot onderhoud binnengedaan, de garagist zet alles in de computer, print de werkbon voor morgen af en vraagt of ik even wil tekenen, geen probleem vind dat ergens normaal [...]

Bij mij hangt het ervan af wat er op de werkbon staat.

Stel dat ik bij bepaalde snelheden trillingen in het stuurwiel voel.

Als de garagist op de werkbon schrijft: "Trillingen in stuurinrichting opheffen", dan teken ik.

Als de garagist op de werkbon schrijft: "Voorwielen uitbalanceren", dan teken ik niet. Want dat heb ik niet gevraagd, en als het dan dat niet is, moet ik er toch voor betalen omdat ik die opdracht getekend heb.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: Met dit listige trucje betaalt de bank verkeersboetes van buitenlanders terug
« Reactie #3 Gepost op: donderdag 23 juli 2015 - 18:46:22 »
Herstelling laat nog even op zich wachten, verkeerde spullen besteld....ik rij nu met een 2.2 ipv de 2.0
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien