Heb je dan ook een rode neus en te grote schoenen ? 
Een rode neus heb ik wel eens als ik wat te weinig bloed in mijn alcohol heb.
Ah, maar geen probleem hoor, 'k heb er nog enkele op overschot :-)
Te grote schoenen vermijd ik, want dan kunnen anderen teveel in mijn schoenen schuiven. Soms durf ik wel eens stoute schoenen aantrekken ("een laatste bier kan er nog bij"). Aan waterdichte schoenen heb ik een hekel: het water dat er dan langs boven inloopt, kan er niet meer uit.
Ge hebt nochtans genoeg mensen die op grote voet leven.
En je wilt nooit weten waar het schoentje knelt

Want ik ben ook nog eens vrijwillig cliniclown in de weekends, echt tof werk!
Had dat eerder gezegd! Dan waren we met zijn allen ten laatste op 14 augustus naar de IKEA getrokken om er wenslichtjes te kopen voor de 3de editie van Geef Licht van de cliniclowns op 19 september in Fort 4 te Mortsel (wat reclame voor dit mooie werk voor zieke kinderen moet toch kunnen hé).
't Was een gigantisch succes de verkoop naar het schijnt, maar volgend jaar komt er nog een editie hé, ik zal jullie op tijd wel eens er doen aan denken :-)
We zullen dan maar wat meer diepvries van Bofrost kopen, want die sponsoren jullie. Ik ben trouwens een grote voorstander van een ijsdieet. Het ijs is koud, en dus verliest je lichaam kalorieën om het op te warmen. 
En het smelt dus je kan er niet van verdikken zeker :-)
Bofrost heeft trouwens vele diepvriesprodukten, echt lekker ! Alleen komen ze zo vaak langs, dat ik al een tweede diepvriezer heb moeten kopen

Er zijn trouwens nog sponsors, zoals je kan zien op
http://www.cliniclowns.be/NL/sponsors.html(allez als ik dat hier mag zetten :p)