0 leden en 1 gast bekijken dit topic.
Roettest bij keuring auto’s werkt niet bij nieuwe dieselsBij de nieuwste diesel is het niet meer mogelijk om de motoren bij stilstand boven de 3.000 toeren per minuut te laten draaien. En als dit niet gaat, kan de testmachine geen juist resultaat geven.http://www.gva.be/cnt/dmf20150820_01825652/roettest-bij-keuring-auto-s-werkt-niet-bij-nieuwe-diesels
Roettest: bij de 307 HDI 110 destijds was het de eerste keer dat ik de toerenteller tot 5000 t/min zag gaan (zelfs boven de 4000 t/min ging ik zelden, alleen bij lange steile afdalingen om op de motor te remmen voor ik de rem gebruik.). Dat doet pijn in alle delen van je lijf. De man van de controle zei dat dat geen kwaad kan.
Wat wil je van ene met een 9 to 5 mentaliteit, ene die het altijd beter denkt te weten.Sorry als ik sommige kwets maar de meeste die daar werken zullen volgens mij niet echt in een gewone garage aan de slag kunnen.
Verleden week met een trailer (Renders) naar de keuring geweest, ik was de laatste van de dag en vanaf ik binnen reed tot ik mijn papieren terug had heeft zeker 10 minuten geduurd, om maar te zeggen hoe nauwkeurig ze controleren.
Citaat van: jo op zaterdag 29 augustus 2015 - 15:51:19Verleden week met een trailer (Renders) naar de keuring geweest, ik was de laatste van de dag en vanaf ik binnen reed tot ik mijn papieren terug had heeft zeker 10 minuten geduurd, om maar te zeggen hoe nauwkeurig ze controleren.Ze verdienen daar anders wel schoon geld op 10 minuten hé.
Citaat van: jozef op zaterdag 29 augustus 2015 - 16:30:54Ze verdienen daar anders wel schoon geld op 10 minuten hé.Schoon geld? Mij ga je niet zeggen dat het deftig gekeurd is, kan mij bvb. niet inbeelden dat hij langs onder heel de zaak heeft bekeken, enkel de achterasophanging.
Ze verdienen daar anders wel schoon geld op 10 minuten hé.