De plaatsen waar ik passeer hebben ze de markering over de weg zelfs al weggefreesd om de fieters duidelijk te maken dat het fietspad niet "zomaar" doorloopt, echter nog steeds geen succes

Ik dring in elk geval serieus aan, en laat uitschijnen dat ik niet van plan ben te stoppen (dat ik de voet al klaar heb boven de rem zien ze niet

) Al menig fietser doen verschieten op die manier, of ze die les onthouden is natuurlijk twijfelachtig ...
Ik weet zelfs een plaats (fietspad naast spoorweg) waar men, naast het feit dat er haaietanden en omgekeerde driehoek staan, op het fietspad volgende boodschap geschilderd heeft: "Fietsers opgelet: u heeft hier géén voorrang !"
Of nog, bij een sluis in de buurt, waarover fietsers en voetgangers de rivier kunnen oversteken, heeft men slagbomen geplaatst waar echt niet meer zomaar gepasseerd kan worden. Tot enige tijd terug stond er alleen maar een rood licht voor als de sluis open ging. Dat werd zo vaak genegeerd dat men er een bordje bijgeplaatst had met opschrift "ROOD = stoppen en niet meer oversteken !!!"
Toen ook dat niet hielp zijn de slagbomen gekomen ...