Auteur Topic: dubbel voorzichtig  (gelezen 11172 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Michel

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.571
Re: dubbel voorzichtig
« Reactie #30 Gepost op: vrijdag 23 oktober 2015 - 00:37:56 »
Mazda stelde iets in vraag, maar dat betekent niet dat dat zijn standpunt is.
Citaat van:  "Mazda"
Verduidelijking : moet een bestuurder die op een weg met B9 waar 90 km per uur gereden mag worden op elk kruispunt, (dus bij elke zijstraat waar een B1 of B5 staat) zijn snelheid aanpassen aan de zichtbaarheid om dubbel voorzichtig het kruispunt te kunnen oprijden?

Ik zie daar toch een '?' op het einde van zijn zin met juist de bedoeling om een situatie in vraag te stellen want je zou aan jezelf beginnen twijfelen na de reactie van de politie.

OK Rijprof, Mazda heeft dat ondertussen ook bevestigd dat het niet zijn standpunt is. Ik was dus te snel met reageren op zijn openingspost wat idd enkel een vraagstelling is, en niets meer. Mea culpa.
Geen land ter wereld is rijk genoeg om zich de weelde van slechte wegen te kunnen veroorloven
© Koning Willem I

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: dubbel voorzichtig
« Reactie #31 Gepost op: vrijdag 23 oktober 2015 - 08:42:38 »
Ik was dus te snel met reageren op zijn openingspost wat idd enkel een vraagstelling is, en niets meer. Mea culpa.

Een reactie die ik erg waardeer, Michel.

Uw zonden zijn U vergeven. Gaat heen, mijn zoon, en zondig niet meer. ;)
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline mazda

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 1.355
Re: dubbel voorzichtig
« Reactie #32 Gepost op: zondag 25 oktober 2015 - 20:32:02 »
Mazda stelde iets in vraag, maar dat betekent niet dat dat zijn standpunt is.
Citaat van:  "Mazda"
Verduidelijking : moet een bestuurder die op een weg met B9 waar 90 km per uur gereden mag worden op elk kruispunt, (dus bij elke zijstraat waar een B1 of B5 staat) zijn snelheid aanpassen aan de zichtbaarheid om dubbel voorzichtig het kruispunt te kunnen oprijden?

Ik zie daar toch een '?' op het einde van zijn zin met juist de bedoeling om een situatie in vraag te stellen want je zou aan jezelf beginnen twijfelen na de reactie van de politie.

OK Rijprof, Mazda heeft dat ondertussen ook bevestigd dat het niet zijn standpunt is. Ik was dus te snel met reageren op zijn openingspost wat idd enkel een vraagstelling is, en niets meer. Mea culpa.

Hallo, ik had geen zin meer om te reageren op de postings van Michel omdat de gesprekken op deze manier volledig beginnen afwijken en dat er bladzijden die tot niets dienen kunnen overgaan alleen maar om terug op de juiste golflengte te komen. Daarom vraag ik gewoon aan Michel om alles rustig te lezen alvorens te reageren. De informatie die Michel op het forum plaatst is meestal vrij interessant.
Mijn excuses voor mijn botte mail maar die was alleen maar bedoeld om Michel te laten inzien dat hij moet leren lezen wat er staat alvorens te reageren. Mea culpa, inderdaad zo erg is het nu ook weer niet. Excuses aanvaard.