Auteur Topic: hilariteit na heraanleg parking Aalst  (gelezen 1676 keer)

Offline bert.covens

• Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
hilariteit na heraanleg parking Aalst
« Gepost op: dinsdag 29 september 2015 - 00:59:12 »
Moest 't nu 1 april zijn, dan zou je gegarandeerd zeggen: "Kijk schat, ik heb de grap al gevonden.  Ze willen dat we in Aalst naar een parking gaan kijken".

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150928_01891189?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_term=nieuwsblad&utm_content=article&utm_campaign=seeding

Is er dan werkelijk nie-mand wiens kwartje tijdig valt ?  Niet bij diegenen die dit uittekenen, niemand van degenen die de werken uitgevoerd hebben .... ?  Of zitten er bij die braafjes gezwegen hebben, kwestie van wat inspiratie op te doen tegen dat 't in Oljst weer carnaval is ?
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline KV

• Meer dan expert
Re: hilariteit na heraanleg parking Aalst
« Reactie #1 Gepost op: dinsdag 29 september 2015 - 09:52:43 »
Moest 't nu 1 april zijn, dan zou je gegarandeerd zeggen: "Kijk schat, ik heb de grap al gevonden.  Ze willen dat we in Aalst naar een parking gaan kijken".

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150928_01891189?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_term=nieuwsblad&utm_content=article&utm_campaign=seeding

Is er dan werkelijk nie-mand wiens kwartje tijdig valt ?  Niet bij diegenen die dit uittekenen, niemand van degenen die de werken uitgevoerd hebben .... ?  Of zitten er bij die braafjes gezwegen hebben, kwestie van wat inspiratie op te doen tegen dat 't in Oljst weer carnaval is ?

Die dat de werken uitvoeren, voeren gewoon uit zoals 't er staat.  Al meermaals gezien ...

Offline JC

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Geslacht: Man
« Reactie #2 Gepost op: dinsdag 29 september 2015 - 10:03:05 »
Het fietspad over het Albertkanaal in Viersel pas ook in dit rijtje:

http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-zandhoven/brug-over-albertkanaal-heropend-a1942476/

Dit is trouwens niet de eerste kwakkel in Zandhoven qua verkeer en verkeersveiligheid. De verantwoordelijke schepen schiet daar regelmatig de bal behoorlijk mis. Hij heeft van deze materie dan ook totaal geen kaas gegeten.
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline jo

• Meer dan expert
« Reactie #3 Gepost op: donderdag 01 oktober 2015 - 19:50:47 »
Ze hadden beter dat fietspad niet gelegd als het te gevaarlijk is, de omweg langs de andere kant is verwaarloosbaar en fietsers kunnen niet meer in vrije val tegen 50 en meer beneden het kruispunt overvlammen, win win dus.
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien